Den ser fed ud, men hvis du og din far ikke kan skrue det hele selv, kan det blive nogle heftige regninger

Har selv haft en 61èr for ca. 11 år siden, som desværre havde/fik rigtig mange skavanker

Jeg gav 80.000kr for den og efter ca. et år havde den kostet mig omkring 50.000kr til motorrenovering,lidt rep af gearkasse og bagtøj + div. andre småproblemer. Og jeg lavede vel at mærke det hele selv, så det var ikke på grund af værkstedsregninger det løb op

Nå men ikke mere malen fanden på væggen, fra mig
Hvis du ser lidt i dba og andre steder er der masser af biler der er meget nyere og også nogen med lavere kilometer-tal end den 61èr du har linket til. Jeg har selv valgt en GXér fra 97, så den er til den billige vægtafgift

, jeg kørte i Lj70 før og det var ligesom at skifte fra en gammel gummivogn til en guld-karet, da jeg fik min GXér
Ostenfeld biler ved Slagelse(slots-bjergby) har nogle fede amerikaner-slæder der er værd at tjekke ud, hvis du er til sådan noget

.
Under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig, at slå dig sammen med en, der har forstand på 4x4 biler, når du skal ud og se og prøvekøre en bil du evt vil købe.
Alene det faktum at du ikke måtte prøvekøre bilen du har linket til, stinker langt væk af, at der kan være noget galt.
Her til sidst vil jeg gerne lige sige at alle udsagn her, kun er udtryk for mine egne holdninger til tingene, så der er ingen grund til mavesure bemækninger fra diverse grupperinger, om hvilke bilmærker der er bedst, eller at jeg sikkert bare har været et fjols da jeg købte 61éren(det var jeg ikke, bare uerfaren med 4x4 biler)