Relevante billeder som ikke er fra klubbens egne arrangementer
-
618Henrik
- Indlæg: 547
- Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
- Geografisk sted: Tureby
-
Kontakt:
Ulæst indlæg
af 618Henrik » tors 25. jun 2009 11:07
klarsen skrev:Rudi jeepen kan ikke styres med sin mærkelige bagvogn, den drejer jo selv:)
og så har den 70er også manglet 1 bolt eller 2.
henrik, nu er sådan en jeep også meget kort, og jeg siger aldrig noget ondt om andres biler.
jamen hele humlen i måden at regne det ud på er netop at det ikke betyder noget at den er meget kort.
Det skal være lige svært at score 1000 piont om det er en lang eller kort bil. ( virkeligheden er det nok kun tilnærmelsvis sandheden)
Ikke at _du_ siger noget ondt om andres biler, det er mere generalt at folk siger at bladfjedre ikke kan flexe,for det kan de jo altså.
Det er jo egentlig meget smart at du har 4 hjulsstyring på, du skal bare lige finde en måde at kontrollere hvad vej den drejer til og hvornår den gør det

Henrik
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
-
klarsen
- Sover her
- Indlæg: 566
- Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
- Geografisk sted: næstved
-
Kontakt:
Ulæst indlæg
af klarsen » fre 26. jun 2009 02:01
ja reglerne er ens:)
og jeg har intet imod bladfjedre, min gamle patrol den kunne også sprælle, og den var nemere at køre på grænsen med, den sladrede når den var ved at vælte, det syntes jeg ikke jeepen gør.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)
06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
-
huggeren
- Indlæg: 295
- Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
- Geografisk sted: vordingborg
Ulæst indlæg
af huggeren » ons 7. okt 2009 17:17
fik ikke lige målt min da vi var til traktor træk i fakse,men det kan vi nok klare en anden gang

hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
-
huggeren
- Indlæg: 295
- Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
- Geografisk sted: vordingborg
Ulæst indlæg
af huggeren » tors 13. maj 2010 19:40
tja, det er jo godt nok en gammel undskyldning men jeg havde sku ikke mere tid i overskud da jeg havde lavet de ting jeg skulle i weekenden..

hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
-
Pajero84
- Indlæg: 78
- Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
- Geografisk sted: Brønshøj / København
Ulæst indlæg
af Pajero84 » ons 7. sep 2011 12:56
Ang. stabilisatorer:
Hvor meget giver det at fjerne dem? Altså hvor meget mere kan akslen gi sig?
Skal alle 4 afmonteres, eller er det nok med bagakslen?
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T
-
Simon r
- Indlæg: 184
- Tilmeldt: tors 12. aug 2010 23:50
- Geografisk sted: Frederikssund
Ulæst indlæg
af Simon r » tors 8. sep 2011 00:25
hmm 4, hvor mange aksler har du ???? der sidder kun en per aksel...
Jeg kører Toyota fordi jeg ikke kan styre de der vilde Nissan'er!! :'(
-
Pajero84
- Indlæg: 78
- Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
- Geografisk sted: Brønshøj / København
Ulæst indlæg
af Pajero84 » tors 8. sep 2011 11:42
Simon r skrev:hmm 4, hvor mange aksler har du ???? der sidder kun en per aksel...
Jeg mente bare stabilisatorbolte

Dem er der jo en af ved hvert hjul
Men ja, altså, hvor meget forskel giver det?
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T
-
Dane
- Indlæg: 237
- Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00
Ulæst indlæg
af Dane » tors 8. sep 2011 12:11
Pajero84 skrev:Simon r skrev:hmm 4, hvor mange aksler har du ???? der sidder kun en per aksel...
Jeg mente bare stabilisatorbolte

Dem er der jo en af ved hvert hjul
Men ja, altså, hvor meget forskel giver det?
Har du ikke IFS med torsionstænger foran på din Pajero? Mere fordi det efter min mening ikke kan give sig ret meget uanset hvad man gør. Specielt hvis man har drejet dem op for at give løft.
På bagakslen vil det give en hel del. Det gjorde det ihvertfald på min. Til gengæld sejler den rundt når man kører på vej, så hvis du tager dem af så overvej at lave med nogle splitter eller noget så de kan tages af og på.
-
Pajero84
- Indlæg: 78
- Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
- Geografisk sted: Brønshøj / København
Ulæst indlæg
af Pajero84 » tors 8. sep 2011 13:31
Dane skrev:
Har du ikke IFS med torsionstænger foran på din Pajero? Mere fordi det efter min mening ikke kan give sig ret meget uanset hvad man gør. Specielt hvis man har drejet dem op for at give løft.
På bagakslen vil det give en hel del. Det gjorde det ihvertfald på min. Til gengæld sejler den rundt når man kører på vej, så hvis du tager dem af så overvej at lave med nogle splitter eller noget så de kan tages af og på.
Ahh, god idé med de splitter der... For ja, kunne nemlig godt forestille mig den vil slingre. Men det vil jo nok gøre en HEL del forskel i terræn!
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T