Underlige indlæg og spam
Underlige indlæg og spam
Der har den seneste tid været en del underlige indlæg fra udenlandske email adresser. (slutter oftest på .cz
Det er et forsøg på at spamme vores forum og jeg sletter brugerne så snart jeg ser dem.
Regn med at indlæg på udenlansk (bortset fra Svensk, Norsk og Jysk) ikke er seriøse.
For at dæmme op for problemet har jeg gjort det lidt sværere at registrere sig, så hvis i hører om nogen der har problem med at lave en konto så lad mig det vide.
Det er et forsøg på at spamme vores forum og jeg sletter brugerne så snart jeg ser dem.
Regn med at indlæg på udenlansk (bortset fra Svensk, Norsk og Jysk) ikke er seriøse.
For at dæmme op for problemet har jeg gjort det lidt sværere at registrere sig, så hvis i hører om nogen der har problem med at lave en konto så lad mig det vide.
Henrik
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
BJ42
HDJ80
stRange Rover
-
Re: Underlige indlæg og spam
dejligt, så må vi håbe det kan holde dem væk. var det farlige links de havde med eller ??
og kunne vi ikke få et par admins på siden, som kan godkende eller afvise dem der prøvet at oprette, så det stadig er nemt at oprette profil, men man skal godkendes først. bare en tanke, og jeg er alligevel på 4 gange om dagen, så jeg kan godt tage en ene af posterne.
og kunne vi ikke få et par admins på siden, som kan godkende eller afvise dem der prøvet at oprette, så det stadig er nemt at oprette profil, men man skal godkendes først. bare en tanke, og jeg er alligevel på 4 gange om dagen, så jeg kan godt tage en ene af posterne.
Tror ikke de links var så farlige, men ved ikke helt havd de havde tænkt sig.Formanden. skrev:dejligt, så må vi håbe det kan holde dem væk. var det farlige links de havde med eller ??
Hvis ikke problemet er løst ved det her så tror jeg vi prøver admin ideen så der er et rigtigt menneske der skal godkende.
Henrik
BJ42
HDJ80
stRange Rover
BJ42
HDJ80
stRange Rover
-
oki. så må vi håbe at folk kan overkomme at oprette en profil:)
Håber bare ikke at vi går glip af de seriøse og reelle henvendelser fra ukrainske blondiner der søger danske mænd med 4x4 biler. 

-
nej det ville være uheldigt. jeg kunne faktisk godt bruge en 200kilos russisk traktor kaster, og spænde hende foran jeepen, så bliver vi et ustoppeligt hold:)
ja det ene skal jo passe til det andet 

-
mugge, du bliver lige udelukket i 14 år, for den bemærkning.
nå så blev man nærtagende 

-
absolut ikke, jeg taler bare ikke til dig de næste 14 år.
ok sandheden er ofte ilde hørt