DLRK kalken.
DLRK kalken.
der er kørsel i kalken den 3-4 / 10 det er landroverne der afholder det, jeg tror kun der er frikørsel. meeeen vi kunne jo tage lidt pinde med, hvis der var nogen der følte for at lave et par baner??
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)
06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Re: DLRK kalken.
På det tidspunkt har jeg med stor sandsynlighed et barn der er omkring 1 uge gammelt.
Hvis jeg kan få en Dansk 4x4 Klub t-shirt størrelse meget lille og ellers få spændt et barnesæde fast i cruiseren er jeg frisk
Hvis jeg kan få en Dansk 4x4 Klub t-shirt størrelse meget lille og ellers få spændt et barnesæde fast i cruiseren er jeg frisk

Henrik
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
ja det kunne da godt være man skulle kigge forbi... og hvis du spørger pænt klaresen kan det da godt være jeg vil hjælpe til hos dig også

hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
henrik, og vi må se, men ellers må du komme og vise frem:)
og jeg tror sku ikke at sådan en bebse krop har godt at at blive rumsteret så hårdt som det kan ske i en toyota.
morten, du må bare igang. hvis ikke landroverne har fundet på noget. ellers laver vi sku vores eget arrangement.
og jeg tror sku ikke at sådan en bebse krop har godt at at blive rumsteret så hårdt som det kan ske i en toyota.
morten, du må bare igang. hvis ikke landroverne har fundet på noget. ellers laver vi sku vores eget arrangement.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)