pick-up til 4x4 skift

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
ibookmike
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons 29. apr 2009 22:34
Geografisk sted: gørlev

pick-up til 4x4 skift

Ulæst indlæg af ibookmike »

hej rødder, jeg ville høre jer om jeg bare har en sindsyg ide eller bare et godt hit, jeg ville ta min nissan d21 king-cab og opgradere den til 4x4, dvs skifte bag og fortøj samt gear, jf nissan skulle ramme være den samme, men er det for langt ude eller en ting man kan løse med nogle beskidte hænder et par dage samt aftner*ss
paptrold
Indlæg: 16
Tilmeldt: man 21. jul 2008 15:35

Re: pick-up til 4x4 skift

Ulæst indlæg af paptrold »

Brand god ide, jeg har aksler og gear du kan få kastet i nakken for næsten ingen ting....
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: pick-up til 4x4 skift

Ulæst indlæg af klarsen »

jeg ville da bare prøve, hvis bilen bare står og kigger, men du skal jo lige huske, at det man tror tager 2 aftener, tager 4, hvis man er heldig, ellers tager det 8.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
ibookmike
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons 29. apr 2009 22:34
Geografisk sted: gørlev

Re: pick-up til 4x4 skift

Ulæst indlæg af ibookmike »

cool, jo det skal være vinter projekt, den skal jo bruges sommeren over men så er det udskiftning og malingstid i de mørke måneder, og enig ting tager forfærtelig lang tid som oftes*gg, takker pap og hvordan skal jeg så lige få fat i dem*ss
paptrold
Indlæg: 16
Tilmeldt: man 21. jul 2008 15:35

Re: pick-up til 4x4 skift

Ulæst indlæg af paptrold »

Okey, så ikke i nakken da, du kan bare komme og hente dem i haslev, har osse et hævekit i form af en OME undervogn men den koster lidt gryn..
Besvar