T31 Xtrail ledningsnet

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Henrik D »

Er der nogen her inde der kender en Expert på nyere Nissan biler...

Jeg har købt et originalt navigations anlæg inkl. radio, skærm og DVD, men mangler ledningsnet m.m. til det.

Nissan forh. kan ikke hjælpe eller sagt på en anden måde, menerjeg købe en anden bil med navi i

Alt passer og nogle af lednings nettet passer men dvd til radio og fra radio til skærm mangler..

Er der noget hjælp her?
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
Pajero84
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
Geografisk sted: Brønshøj / København

Re: T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Pajero84 »

Hvis man køber stik osv løst, man kan vel selv lave ledningsnettet? Det er jo bare at finde et diagram over det... Det kan en god Nissan mekaniker i hvert fald finde.
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Henrik D »

Nu er det sådan at der er tæt på 60 forskellige supertynde ledninger indvolveret, så det er ikke bare at bruge lidt kronmuffer....

Det er bare ikke lige desværre... 3 af mutilstikkene er der, men har desværre enten en anden konfiguration eller også skal der være flere ledninger indvolderet..
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
Pajero84
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
Geografisk sted: Brønshøj / København

Re: T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Pajero84 »

Henrik D skrev:Nu er det sådan at der er tæt på 60 forskellige supertynde ledninger indvolveret, så det er ikke bare at bruge lidt kronmuffer....

Det er bare ikke lige desværre... 3 af mutilstikkene er der, men har desværre enten en anden konfiguration eller også skal der være flere ledninger indvolderet..

Nu mener jeg dog heller ikke at samle det på den måde, men jeg mener simpelthen at få de stikben osv, som der mangler i de forskellige multistik, og så simpelthen få det sat på div. ledninger og derved sætte det til...
Originalt, gør BMW det samme. Der er det dog et samlet ledningsnet, der så ofte skal stikkes i de tilstedeværende multistik. Jeg ved det er lidt af et arbejde, men man må jo ofre sig lidt :)
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Henrik D »

Jeg ved det godt, men havde faktisk håbet, det var lidt som på VW. Der sidder det hele og så giver man bilen besked om der nu er fartpilot og navi og wupti så viker det...

Men er nok kommet frem til at jeg sælger det igen og køber et 2 din anlæg i stedet. :roll:
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
Pajero84
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 21:41
Geografisk sted: Brønshøj / København

Re: T31 Xtrail ledningsnet

Ulæst indlæg af Pajero84 »

Henrik D skrev:Jeg ved det godt, men havde faktisk håbet, det var lidt som på VW. Der sidder det hele og så giver man bilen besked om der nu er fartpilot og navi og wupti så viker det...

Men er nok kommet frem til at jeg sælger det igen og køber et 2 din anlæg i stedet. :roll:
Bum! Det er nok også noget nemmere!! ;) (og billigere)
Pajero 2.5TD 1996, 4x4, GL Pick-Up, 31" BF-Goodrich A/T
Besvar