strandtur

Relevante billeder som ikke er fra klubbens egne arrangementer

Hvordan tror du de Lodsejere har terræn man kan leje, tænker efter at have set dette indslag?

Fedt, de der 4x4 folk de har da bare styr på tingene, jeg tror jeg lejer min grusgrav ud til dem hver weekend.
2
50%
Hold kæft en flok tosser, de ender da med at smadre både deres biler og min mark, dem skal jeg sku ikke have på min jord.
2
50%
 
Afgivne stemmer: 4

Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

strandtur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Toyota 4ever
Indlæg: 173
Tilmeldt: lør 13. sep 2008 22:54
Geografisk sted: Tappernøje

Re: strandtur

Ulæst indlæg af Toyota 4ever »

Der står da helt sikkert de første 20 Lodsejere klar med åbne arme når de har set det der lol.

Og hvem fanden har lært han idioten der at man trækker en bil fri på den måde der?!?! spade sir jeg bare.
jeg køre all terrain fordi jeg er gammel og sær.
me love you big time. :D
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: strandtur

Ulæst indlæg af Formanden. »

det gør det sku ikke nemmere for os som gerne vil virke bare lidt proffesionelle med klubben. at folk kører med hovedet oppe i røven. men de er jo nok også godt ristet af efter deres fest aftenen i forvejen, som jo åbenbart er en perfekt blanding af bilsport og sprut. bare for at bevise at 4x4 folk er en flok idioter.

KÆFT DET ER ÆRGELIGT. strand touren burde bare ikke eksistere.
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: strandtur

Ulæst indlæg af Dane »

Nu har jeg kun været med 2 gange, men begge gange er det nogle ganske få der ødelægger det for alle andre. Første gang var der selvfølgeligt nogle fjolser der LIGE skulle køre lidt i klitterne og anden gang var det folk der ikke kunne finde ud af at holde sig inden for afspærringerne. Nå ja, så har der også været et par enkelte der har lavet 8-taller i Vesterhavet, men bilerne har så heller ikke kunne holde til det.

Men de fleste kommer (langvejs fra, feks Norge) for at hygge sig med andre ligesindede og tuller rundt på stranden og tager billeder, sparker dæk, og kigger på sjove køretøjer. Og personligt synes jeg at festen om aftenen er hyggelig. Jeg har nogle gode oplevelser fra de 2 ture.

Det er ærgeligt med det kæmpe arbejde som Finn Nørlem ligger i det, at nogle få skal have lov til at kaste et dårligt lys over dette arragement. Jeg synes bestemt ikke det skal afskaffes, men fjolser der er med til at ødelægge det for andre skal have det at vide på en sådan måde at det ikke kan misforstås. Desværre tror jeg, at hvis man smider dem ud af klubberne bliver det værre, for så er der SLET ingen til at "holde dem på plads" og så risikerer man at de laver endnu mere lort i den for andre.

Jeg kan huske et arrangement hvor der var en "ny" med der lå og tossede rundt på den måde man ser i klippet. Henrik var ovre hos ham og tilbød vores grundundervisning i terrænkørsel. Og det blev han rent faktisk glad for og jeg TROR at det endte med at alle var glade.

Tror det vejen frem... men det er nok ikke alle klubber der har sådan et regelsæt.
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: strandtur

Ulæst indlæg af Formanden. »

Det er absolut ikke kritik, hverken af eller på Finn, og hans hjælpere. det er sku total i orden at kunne afholde sådan et stort arrangement. så skal aften festen bare gøres sprut fri, da der desværre er nogen der ike kan holde alkohol og motorsport adskilt.

det er mere en kritik/opråb til de idioter der ikke kan køre ordentligt. det er jo ikke terrænkørsel at køre med hovedet oppe i røven på en strand. det er terrænkørsel at få bilen til at gøre det samme, med 5 kmt.
Besvar