Priser på Autolak

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Priser på Autolak

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Sådan noget stads er eddermaneme dyrt.
Selve malingen var billig, BadenJensen havde 10 liter stående på gulvet som var fejlblandet, dem fik jeg for 350kr og det var lige den farve jeg skulle bruge, men resten var fuld pris, der tror jeg Starpaint.dk er billigere.
Følgende er bare for at andre der skal bruge maling har noget de kan gå ud fra når de skal handle:

Wash primer 4075 1 liter: 315kr
aktivator 4076 til washprimer: 297kr
aktivator er 1:1

2K fylder 5310 1 liter: 345kr
permacron lak 257 10 liter: BILLIGT 350kr
Hærder til både fylder og lak 3220 VHS 1 liter: 515kr
hærder er 4:1 til lak og 7:1 til fylderen

fortynder BJ acrylfortynder 1 liter: 43kr

Støvbindeklude 10 stk: 40kr
4 blandebægre og 3 pakker slibepapir i rodekassen: 95kr

Alle priserne er +moms :(

Det kan nok købes i tyskland over nettet, men det er nu meget rart at tale med en der ved noget om det når man står og handler.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Priser på Autolak

Ulæst indlæg af Formanden. »

det er helt forkert.

1 rulle korn 200 sandpapir. klude+fortynder. aviser og maler tape. og så 5 liter af forsvarets, grønne mat 5, vandbaseret. evt med en smule sort tilsat. da jeg malede min første patrol, kostede det ca 0,00 dkr. og den blev skilt ad til fyraften slebet og malet, tørrede natten over. samlet i pauserne næste dag og kørte hjem til fyraften. SLIM SLAM SLUM VIDERE.

er det en 4x4 der skal bruges, eller skal den bare stå på gavnø og se fin ud. og så tude over banerne er for svære, fordi bilen får ridser.:)
Brugeravatar
Simon r
Indlæg: 184
Tilmeldt: tors 12. aug 2010 23:50
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Priser på Autolak

Ulæst indlæg af Simon r »

haha nice hvad er der galt med esbjerg maling ?

ej hvad farve bliver den 42 ?
min bror gav 10 kilo for at få sin malet for et par år siden, det eneste han skulle var at grov spartle den så klarede maleren resten, og det blev så self også betalt med jyske dollars :D

den var freeborn red :D
Jeg kører Toyota fordi jeg ikke kan styre de der vilde Nissan'er!! :'(
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Priser på Autolak

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Formanden. skrev:det er helt forkert.

er det en 4x4 der skal bruges, eller skal den bare stå på gavnø og se fin ud.
Den skal begge dele, derfor jeg selv maler den, så kan jeg male den igen når den bliver ridset.
Bare fordi man bruger tingene behøver de jo ikke at ligne noget der er hentet på skrotpladsen. ;)

Simon, 10k er en ok pris egentlig, men det underlæggende arbejde er det lige så stort, men ikke så svært. Dog er matrialer til de første lag under spartlen ligeså dyre som resten. Før der kan grovspartles skal der bruges washprimer og fylder, der efter kan der spartles. Så skal maleren slibe, spartle mere, slibe, sprøjte fylder på igen , slibe og lakere.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Besvar