REGEL STRAMNING

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

REGEL STRAMNING

Ulæst indlæg af Formanden. »

Vi har jo den gamle regel med altid at bruge sele. hvilket der er nogen der ikke er særligt gode til at huske. :evil:

Så pga et par uheld i sommerland sjælland, hvor en kørte uden sele, ved en gang alm kørsel, blev kastet frem i bilen ved ca 5 km/t og ramte ruderammen med hovedet og havde MEGET dårlig nakke derfra og ca en uge frem. og mig selv og min codriver, smed min jeep på taget, ved en alm nedkørsel, og heldigvis havde maveseler på begge 2. så vi hang på vores pladser, og havde kun alm rysteskader. men begge dele var uheld uden at man så den farlige situation inden. sÅ HAR VI I BESTYRELSEN SET OS NØDSAGET TIL AT STRAMME OP. og det skal gå ud over ALLE.

SÅ den nye kedelige regel er, at man får 2 advarsler, og ved 3 er terrændagen slut, for pågældende person. kører eller co driver. så bestemmer man selv om man vil blive og hygge. eller man vil være sur og køre hjem.

og det gælder alle. så når jeg bliver kørende igen, og køre uden sele, så ser jeg gerne at i sladrer til et andet bestyrrelses medlem eller official.


for helt ærligt, hvormange af os, har lyst til at skulle holde sammen på en smadret klubven indtil ambulancen kommer fordi han ikke har taget selen på og er kommet tilskade. vi må jo nok bare indse at vi flytter vores grænser for vores biler, og så ryger vi rundt. og alm uheld sker også.


Og når i får advarslen og måske straffen, så er det ikke mig eller andre der er idioter. men kun DIG



Hvis der er nogen der er utilfredse med regel stramningen, så kan vi tage den til general forsamlingen D.27-2-2011. og indtil da, kan det ikke diskuteres. heller ikke herinde. og der gælder selvfølgeligt fra 1-1-2011
Brugeravatar
Simon r
Indlæg: 184
Tilmeldt: tors 12. aug 2010 23:50
Geografisk sted: Frederikssund

Re: REGEL STRAMNING

Ulæst indlæg af Simon r »

er en hofte sele nok ? køre selv med 3 punkts seler så er ude over det problem, men ville bare gerne vide det.
Jeg kører Toyota fordi jeg ikke kan styre de der vilde Nissan'er!! :'(
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: REGEL STRAMNING

Ulæst indlæg af Formanden. »

Hofte sele er nok. da det holdt både mig og min co driver i sædet. og vi har jo stadig det for øje at vi skal kunne kigge ud af vinduet, da vi jo er en køre klub.
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Re: REGEL STRAMNING

Ulæst indlæg af Rudi »

endelig en lille smule fornuft i bestyrelsen, men kom on hoftesele ?.

MVH Rudi
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: REGEL STRAMNING

Ulæst indlæg af Formanden. »

Rudi. fornuften har været der hele tiden. men den har jo desværre manglet hos snart mange deltagere.

og hofte selen kan holde os inde i bilen. vi kører jo ikke rundt med zuki fart, så bliver vi sendt hjem. vi kører ikke racerløb.
Besvar