4x4 dele

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

4x4 dele

Ulæst indlæg af huggeren »

hej folkens..

ved godt at de fleste af os mig selv inkl er op flasket med ARB og team bertelsen og ingen fejel på det, syntes selv godt om produkterne :)

men men jeg har fundet et sted i polen som laver nogle rigtige fine dele, kofangere for og bag med spil montering og sving arme til reshjul og hi-lift,tagbagagebære,skabe og skuffer,150l og 60l(sub fuel) tanke og meget andet fra egen fabrik...

så mit spørgsmål er så er der markedet for dette i dk?? de laver til toyota,land rover,nissan og ja... har vi en forspørsel på noget så kan de nok lave det også..

en ca pris på en spilkofanger til en nissan patrol y61 uden lygter og træk øjer er 7-8000kr leveret i dk.

gi venligst svar tilbage her på siden eller ring til mig for yderlige spørgsmål (tlf 40714904) er der god feed back så kunne det godt blive interessant at impotere dem :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: 4x4 dele

Ulæst indlæg af Henrik D »

Uden at vide det hele, så tro jeg ikke du kan sælge et no name fra Polen til priser, så tæt på ARB....
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: 4x4 dele

Ulæst indlæg af huggeren »

ARB startede jo også ud som no name.. ;) og tæt på arb priser... hvis du kan få en spilkofanger til en nissan patrol y61 for 7-8000kr så tror jeg at selv team bertelsen vil begynde at købe dem af dig... sidst jeg fik en pris på en til y61 var vi oppe i ca 12000kr uden lygter.. og en bag kof med svingarme koster hurtigt 15-20000kr, her kan vi få dem for ca 3/4 prisen og så kan de også fåes med spil til bla y60,y61 og hzj71 (ved ikke hvor mange biler i 70 serien der passer dele med hinanden).
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
ml_overgaard
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 19. apr 2016 17:16

Re: 4x4 dele

Ulæst indlæg af ml_overgaard »

Jeg har fundet en masse dele på http://www.tirendo.dk/
Besvar