Skuffet

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Skuffet

Ulæst indlæg af klarsen »

Som gammel formand med stor kærlighed til klubben og har kastet utroligt mange timer og lidt penge/mistede arbejds timer. GANSKE FRIVILLIGT OG MED STOR GLÆDE.

Syntes jeg sku det er helt galt at jeres næste arrangement ikke er slået op, hverken her eller på face. som jo er "jeres" nye medie, men det virker ikke hvis i ikke bruger det.

I "Min" nye klub slår vi det næste arrangement op, når vi har afholdt de ene. Om der er 1 eller 3 mdr til er pisse lige meget, bare folk har noget at se frem til.

Når alt kommer til alt kan jeg være pisse lige glad, men syntes det er synd og skam at folk ikke gider jeres klub, fordi den ser lukket eller ualmindelig inaktiv ud, når man kigger både her og på face. Men folk gider den jo ikke, hvis i ikke selv gider den. i skal jo sælge klubben, den gør det ikke selv.

Det har taget mig ca 4 minutter at skrive det her, og jeg ved af personlig erfaring, at det ikke tager længere tid at lave et arrangement opslag. så folk kan se liv.

Hilsen ken.

PS. STRAM OP.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar