terrain..

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

hvad fanden er det for noget pis at skrive i kalenderen??? :evil: prøv at gå ind uder november og se hvad der står...det er da det værste lort jeg længe har læst..så kan vi da lige så godt lukke klubben hvis det er den indstilling folk har til tingene...og der findes jo massere af jyde klubber så lad så da bare fise over broen hver gang vi har løst at få lidt muder under hjulene,for så kan i da virkelig få lov til at få noget at pive over alle jer der syntes at der er for langt til nord sjælland....og jeg vil da til dels give angsjørene rat i at det er da skide ireterende at bruge en masse tid på noget og så kommer der 4 biler.det er nu en gang et frit land vi lever i...men det er da utroligt at det er de samme 4 biler der kommer hvergang...så folkens tag lige fat i jeres nosser og kom op af stolene!!for det her er fanme for dåligt...og nå nu vi er i gang så kan vi da lige så godt aflyse julefrokosten da det jo ikke er sikkert at alle har tid eller løst til at komme.. tag jer nu sammen både køre og dem der bruger en fandens masse tid på at lave alt det her til os det er for vores skyld de gør det.så det kunne være i skulle give dem et skulder klap og sige god gådt næste gang der er terrain... :D :D

og hvis der er nogle der bliver stødt over det jeg skriver så kan i jo møde op næste gang der er terrain og fortælle meg hvad jeres problem er...mvh 645.
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af klarsen »

nemlig,

personligt gider jeg ikke køre til jylland for terrænets skyld, der bliver kun for klubhyggen`s skyld, jeg har været i mili terræn 1 gang, og det var ikke tiden værd for mig.

prisen til sverige er ca den samme. og ridser gør ikke så meget på sådan en gammel jeep.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

der er vil jeg give dig fulstendig rat,og jeg er sku heller ikke bange for riser i lakken.. :) men jeg syntes stadi at det for dåligt at man aflyser et terrain fordi folk nok aligevel ikke kommer..nu ved jeg ikke hvor mange aktive medlemmer der er i klubben, meeen der må da være flere ind de 4 der kommer hver gang der er noget terrain...


p.s. sig lige til inden du køre op og lejer i de svenske skove for så vil jeg gerne med.. :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af klarsen »

huggeren

så syntes jeg at du skal overtage min bestyrrelses post til næste valg,

så når du har brugt 100 timer på at arrangere et par terræner, det tager sku tid det halløj, og folk ikke møder op, så gider man sku tilsidst ikke mere, min gløde og lyst i at arrangere ting, er at folk kommer og bruger det, jeg skal ikke have tak, penge, pælser eller noget, jeg vil bare se det blive brugt, så min fritid ikke er spildt på noget som folk ikke gider bruge.

og tro mig, det er ikke med vores gode vilje at vi aflyser, jeg viller gerne sætte pinde i jorden hver 2 weekend, men der er desværre ikke nok terræner og biler til det.

men som altid tak til dem der kommer, og dobbelt tak til dem der også kører i terrænet og gør dagen værd at kigge på. det er sku fedt.

VI VIL BARE GERNE SE FLERE BILER.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: terrain..

Ulæst indlæg af Henrik D »

Nu er jeg jo ikke expert, og skal spille klog, men som nyt medlem er der flere ting der spiller ind.

Det at der ikke kommer folk og biler nok kan have flere faktorer:

For lidt medlemmer, kan der skaffes flere?
For lidt kendskab til arrangementerne, gør det nemmer at finde på nettet (for nye medlemmer)?
For lidt konkurrence og udfordring, lav evt. konkurrencer og klubmesterskab m.m.?

Jeg kan godt forstå man går kold, hvis ens arbejde løber ud i ingenting.

Jeg har gennem flere år, søgt efter mulighed for at få lov til at køre off-road, og ledt efter muligheden på nettet, men har ikke kunne finde noget før nu.

Hvis man laver noget der ikke med garanti smadre bilen, men kun giver en meget beskidt bil, vil der komme mange flere deltager. Har selv en "til pænt brug" 4x4, og har nu købt en til "beskidt brug" for prøve det, men det sidste er der nok en del der afholder sig fra.

Mvh.

Henrik D
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af klarsen »

hejsa.

vi holder aldrig noget hvor der IKKE er nogen konkurence af en art, og vi har ikkke haft væltet nogen biler i konkurrencerne "endnu" og vi håber heller ikke det sker.


og der er rigeligt med betalende medlemmer, vi mangler bare nogle kørende medlemmer også:)
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

en anden grund til at der ikke kommer flere er måske at der først rigtig er kommet liv i klubben igen i år og det tager lidt tid inden folk opdager at der sker noget igen....hvad med at sende medlemmerne en nyheds brev pr mail en gang i mellem, hvis det kan lade sig gøre så har de da ingen undskyldninger... :)
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Det tror jeg egentlig er en god ide, det med nyhedsbrev. Men vi har bare ikke mail adresse på alle medlemmer.
Men alle der er meldt til på forummet kan godt få en nyhedsmail, det har de bla fået vedr julefrokosten (selvom den vist kom ud 4-5 gange)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

ja der kan da ikke ske noget ved at prøve..og jo den med julefrokosten kom 4-5 gange, men hvad fanden det kan jo smutte..
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Der er kørsel på Vernes Mark d. 22 november, tilmelding til Ken.
Mere info i kalenderen kommer i morgen
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

har set det ,desværre er jeg i sverige i den weekend..øvøv men det kan jo smutte...
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: terrain..

Ulæst indlæg af huggeren »

p.s. har lige modtaget en info e-mail her fra klubben om kørsel d22/11 det er bare noget der virker... :D keep on the good worke ;)
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Olsen71
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 27. okt 2008 20:05

Re: terrain..

Ulæst indlæg af Olsen71 »

Og hvor i verden er Verners mark så :?:

Kunne da godt være jeg kom et smut forbi ;)

Olsen
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Olsen71 skrev:Og hvor i verden er Verners mark så :?:

Kunne da godt være jeg kom et smut forbi ;)

Olsen
Den ligger lige bag ved Verner's hus :D
Adressen skal ikke ligge på nettet, men det er i nærheden af Haslev.
Sms mig for den nøjagtige adresse på 29630394
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af klarsen »

nemlig, og jeg er på 60611181. enten sms eller ring.

og det bliver sjovt, så kom frisk.

ps. førstehjælpskasse,2 kg pulverslukker, kørekort. mangler der noget= ingen kørsel.

pps. husk gummistøvler, der er risiko for smat.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: terrain..

Ulæst indlæg af Henrik D »

ØØØøø hhhh førstehjælpskasse? hvor stor stor skal den være?

Gummistøvler, pulverslukker, styrthjælm og kørekort kan jeg finde, er der mere man skal have med?

Det er første gang for mit vedkommende (skal måske læse hjemmesiden først)
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Henrik D skrev:ØØØøø hhhh førstehjælpskasse? hvor stor stor skal den være?

Gummistøvler, pulverslukker, styrthjælm og kørekort kan jeg finde, er der mere man skal have med?

Det er første gang for mit vedkommende (skal måske læse hjemmesiden først)
Intet specielt krav om hvordan førstehjælpskassen skal se ud, men en falckkasse eller en af de bløde fra Biltema er fornuftigt størrelse.
Klubben har nogle stykker, sponsoreret af Dansk Autohjælp, som du kan låne en af første gang hvis du ikke lige har nogen endnu.

Udover det er det meget godt at have lidt drikkevarer, evt. i form af varm kaffe med og lidt penge til at købe pølser for.

En værktøjskasse og diverse bjergningsgrej er også altid godt at have med, men man plejer at kunne låne sig frem hvis man lige har glemt en lang strop eller lign.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: terrain..

Ulæst indlæg af Henrik D »

Jeg må altså låne mig frem, det er min første gang i bilen, og ved endnu ikke om hvor hårdt jeg vil gå til den.

Første gang her uden nogen form for udstyr, ud over en standart 4x4 Patrol, vil jeg tage det roligt
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Olsen71
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 27. okt 2008 20:05

Re: terrain..

Ulæst indlæg af Olsen71 »

Blir jo helt mærkeligt at hjælpen er lige ved hånden hvis man skulle sidde fast,det er jeg sku ikke vant til ;)

Plejer altid at være mørkt,regnvejr og langt til naboen når bilen hænger på maven :oops:

Olsen
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: terrain..

Ulæst indlæg af klarsen »

olsen

hvis du bare husker de første 3 ting, så holder vi et lille kursus specielt til dig, så du kan være lidt med. ( jeg regner med at du IKKE har terrænførebevis)

men du er da velkommen alligevel, så skal vi nok få dig godt igang.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar