kalken.

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

kalken.

Ulæst indlæg af klarsen »

så har der været kørsel i faxe igen, og hold da op et super frem møde.

lørdag, var der 2 biler fra 4x4,
søndag, 50 % mere, fordi der kom regin.

jeg havde en lille fantasi om at nasse kalken en enkelt gang, enten fra NTBK, som mødte op med 5-6 biler lørdag, så kedsomheden, men søndag kom de heldigvis med 1.. eller også fra DLRK som der nok stillede med 20 biler på 2 dage.

men den tanke om at bruge 100+ timer på at arangere noget vildt og blodigt i en weekend, det gider jeg sku ikke fordi der er risiko for at der møder 5 biler til start(fiasko) men morskaben ville være den samme, for de få, men jeg ville personligt føle det som spild af tid, at arrangere så meget for så få.

jeg kan ikke forstå at der kan være så mange medlemmer i en klub, og så kommer de ikke til sjællands bedste terræn, vejret var godt, og der var dejligt tørt.

hvad holder jer væk??
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: kalken.

Ulæst indlæg af 618Henrik »

klarsen skrev:så har der været kørsel i faxe igen, og hold da op et super frem møde.

hvad holder jer væk??
Jeg kan svare på vegne af mindst 3 medlemmer som var til natteløb mellem lørdag og søndag.
Men det efterlader alligevel rigtig mange terrænhungrende medlemmer som mest er til at brokke sig over at der ingen steder er vi må køre, men som ikke dukker op når der er noget at køre i.
Jeg forstår det heller ikke rigtigt.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: kalken.

Ulæst indlæg af klarsen »

jeg ved også der har været polen.

MEN der må stadig være mange medlemmer som ikke var i polen, eller kørte natteløb. og hvis bare halvdelen, af dem var mødt op, havde det været sjovt.

jeg havde overvejet grill og pølser, men det var da heldigt jeg ikke gad.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Klau M
Indlæg: 14
Tilmeldt: fre 24. okt 2008 09:32
Geografisk sted: Hårlev

Re: kalken.

Ulæst indlæg af Klau M »

Er ked af jeg ikke kunne kommer men efter sidste gang er min gearkasse helt fuckt op.
Så skal have skiftet den inden jeg kommer ud og køre igen...
lodberg
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 25. aug 2008 07:24

Re: kalken.

Ulæst indlæg af lodberg »

sådan er det mange gange i nissan4wd holdt vi beach party med 3 biler (fedt) se det var spild af tid men os som kom hyggede os det er det der tæller
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: kalken.

Ulæst indlæg af klarsen »

men det hænger jo ikke sammen at folk tuder om at der aldrig er noget at køre, og når der så er noget, så gider folk ikke deltage.

jeg gider ikke arrangere noget fedt, før folk viser de gider deltage, så hvis jeg skal arrangere noget, bliver det middel klasse arrangement.

jeg gider ikke bruge 100 timer på at lave et super arrangement til 3 biler.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar