Hvis der er i perfekt stand (som da den forlod fabrikken) er det er nok markedsprisen for lige præcist sådan en slæde - Uanset om den er det værd eller ej i virkelighedens verden.
90K for en 25 år gammel bil er rigtigt meget med mindre man er samler og den
er i perfekt stand. Dvs. enten restoreret til perfekt stand (og det koster formentligt mere end 90K) eller også at den har stået hjemme i en stue ved siden af fjernsynet hos en eller anden i Sydtyskland.
Men omvendt, hvis man køber en 80'er til 90K fra starten af 90'erne så er den også begyndt at gå i et med naturen rundtomkring. Det er så mere om man er til hestevogne- eller skruefjedre.
Hvis man ikke selv kan, ville jeg få en der har forstand på det til at kigge den efter i sømmene, for der kører mange sminkede lig rundt. Hvis den er bygget op af 94% spartelmasse og svejsetråd så holder den nok ikke længe. Personligt er jeg ikke sikker på at dem på FDM er dygtige nok til at lure hvor fælderne er, for de vil nok bare checke om den kan bremse og styre og lyse og det. Det ville være nr. 1 om en eller anden der har forstand på HJ61 kigger på den.
... Men jeg ved godt hvordan det er når man først er faldet for en helt specifik bil og derfor gerne vil give lidt ekstra for det

... Ellers var jeg aldrig endt op med en 4x4 jo