eventyr

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

eventyr

Ulæst indlæg af huggeren »

her er lige et link til nogle svenskere der selv laver og køre ture ud i verden. jeg ved ikke med jer men det kripler i mig for at køre ud i verden :D :D

http://www.4x4expedition.se/
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: eventyr

Ulæst indlæg af Formanden. »

ja, når man ikke kan klare en dansk trial bane, så må man ud i verden, hvor der er længere mellem pindene.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: eventyr

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Formanden. skrev:ja, når man ikke kan klare en dansk trial bane, så må man ud i verden, hvor der er længere mellem pindene.
Eller også gider man ikke smide sin bil på ryggen så den ikke kommer ud at køre hverken trial eller noget andet i 1 år!!!
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: eventyr

Ulæst indlæg af klarsen »

Det er fordi nogen rent faktisk bruger deres terræn biler til at køre med. og grænser er til for at blive afprøvet. og det er sjovt at alle ander tuder mere end morten og jeg, som rent faktisk flippede bilen. og jeg har ikke noget imod at min jeep ikke kan køre teræn fordi den er kommet til skade. hellere det end fordi den ikke må komme til skade, det er en brugsting/legetøj, ikke en pynte ting som skal vises frem til biludstiling. nåå jo dem er der også nogen af. " se jeg har en vildt farlig 4x4, helt uden ridser, fordi jeg ikke bruger den" køb dog en nimbus eller en kabine scooter.:)
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: eventyr

Ulæst indlæg af huggeren »

det er ikke fordi jeg ikke vil bruge den,jeg ved bare hvad der sker lige så snart jeg holder ved start linen så går der en lille :twisted: i mig, og problemet er at bilen skal køre igen mandag morgen så skader osv skal kunne laves på 24timer og det kan en væltet bil ikke taler af erfaring ;) men nå den anden er klar så skal der køres baner :D :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: eventyr

Ulæst indlæg af Dane »

Vi har jo alle biler til forskellige formål. Jeg gider ikke ofre 5 mia på at bygge den op og så vælte den i et mudderhul på en mark. Så vil jeg hellere vælte den på vej op af hekla eller et eller andet sted hvor man er på vej fra rejsedestination a og b. Hvis man skal køre mudderhul kan man lige så godt købe en billig racer til 7500 og så vælte den.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: eventyr

Ulæst indlæg af 618Henrik »

klarsen skrev:Det er fordi nogen rent faktisk bruger deres terræn biler til at køre med. og grænser er til for at blive afprøvet. og det er sjovt at alle ander tuder mere end morten og jeg, som rent faktisk flippede bilen. og jeg har ikke noget imod at min jeep ikke kan køre teræn fordi den er kommet til skade. hellere det end fordi den ikke må komme til skade, det er en brugsting/legetøj, ikke en pynte ting som skal vises frem til biludstiling. nåå jo dem er der også nogen af. " se jeg har en vildt farlig 4x4, helt uden ridser, fordi jeg ikke bruger den" køb dog en nimbus eller en kabine scooter.:)

Nu skal du jo prøve at køre et sted hvor der rent faktisk er ujævnt før du kan udtale dig om vi bruger vores biler eller ej.
Det er ingen kunst at tage en gammel smadderkasse og svejse lidt vandrør og et 5" løft på, svejse diffen og kalde det en racer. Det ser vi mange eksempler på i Toyotaklubben.
Nogle af os foretrækker bare en bil der kan komme nummerplader på og som det ikke er en udfordring at køre 500km asfalt med for at komme et sted hen hvor der ikke er pinde i jorden over det hele.
Fint nok at du vil køre trial.
Dansk 4x4 Klub er bare en klub for indregistredere 4hjulstrukne biler og som det ser ud nu er hovedvægten biler der kører til dagligt og/eller bruges til feriekørsel.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: eventyr

Ulæst indlæg af klarsen »

hver sin lyst.

men du kan heller ikke gå til fodbold uden at blive sparket over benene. med det sagt at engang i mellem giver ens sport, en hakker på huden, eller bilen. medmindre man står på side linien.

og det med de modicicerede biler. har så hevet klubben op til at der bliver kørt mere terræn end der nogensinde har gjort tidligere. fordi vi har lavet nogle mærkelige spor, som gadebilerne, også har turdet gøre, fordi vi har jævnet det først.


da jeg startede i klubben for 8 år siden ca, fik jeg den største sviner fordi jeg kørte min standard patrol ind bag nogle træer og ting, fordi det var da det dummeste fordi der kunne man ikke køre. med det faktum, at jeg kom derind, kørte fast, og fik arbejdet den ud igen. og dermed bevist at grænsen er til for at blive flyttet. og hvad hjælper det så, når de erfarende folk siger " det er umuligt" når amatøren åbenbart kan gøre det umulige alene. så skal klubben jo blive delt op i små grupper der vil hver sin ting.


MEN, det var jo ikke det Mortens tråd handlede om. det handlede om ekspedition. som jeg så drillede, og så løb det af sporet.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Toyota 4ever
Indlæg: 173
Tilmeldt: lør 13. sep 2008 22:54
Geografisk sted: Tappernøje

Re: eventyr

Ulæst indlæg af Toyota 4ever »

Som sædvanlig ;)
jeg køre all terrain fordi jeg er gammel og sær.
me love you big time. :D
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: eventyr

Ulæst indlæg af klarsen »

men det e rjo også ved siden af sporet alt det sjove og farlige sker. :)
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar