VEDR kørsel i andre klubber.

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

VEDR kørsel i andre klubber.

Ulæst indlæg af Formanden. »

Lige en husker, hvilket sikkert er unødvindigt, men alligevel:)


Når vi er ude og køre med andre klubber,Så er det DERES regler der gælder så find og læs DERES regler og krav til biler og medbragt udstyr og papirer. Toyota har F.eks at + polen på batterierne skal være afskærmet. Team4wd, har stik prøve kontrol på reg attester.

Så husk det hele så i kan få lov at køre med den anden klub.

Og samtidigt husk at opføre jer pænt som altid. ang kørsel, skrald, hjælpsomhed og den slags som vi altid gør i dansk 4x4. Og hvis nu at DU er en "nar" til et andet arrangement, så er det jo hele dansk 4x4 der er en flok idioter. og så er samarbejdet ikke nemt mellem klubberne.


Dette er sikkert fuldstændigt formåls løst at skrive, men nu har du jo læst det, og tænker, " Formanden er da en spasser at han fortæller os det. fordi det gør jeg jo altid" og så er alt jo i den skønneste orden, og så bliver det en hyggelig sommer og forhåbentlig mange flere med masser af kørsel med alle de andre klubber.

Ses ude i mudderet. Det er mig der render og borer huller og sætter pinde de mest latterlige steder. det er sjovt ikke:)
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: VEDR kørsel i andre klubber.

Ulæst indlæg af nissan4100 »

nu kan jeg kun tale på mine egne veje, men snakker på alles alligevel...
selvfølgelig skal vi nok opføre os pænt formand
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: VEDR kørsel i andre klubber.

Ulæst indlæg af Formanden. »

det ved jeg i gør.

men i skal jo også huske alle tingene. så i kan lege med.
Besvar