Piger i 4x4.
Piger i 4x4.
Hej allesammen.
Jeg vil lige høre om der også er piger med når i er ude at køre off road, eller er det kun noget for mænd med store overarme og tatoveringer.
Hilsen Charlotte.
Jeg vil lige høre om der også er piger med når i er ude at køre off road, eller er det kun noget for mænd med store overarme og tatoveringer.
Hilsen Charlotte.
- nissan4100
Re: Piger i 4x4.
der er da nogle kvinder med, men os mænd er i flertal desværre
-
store arme er der ikke, men små fede mænd i arbejdstøj og meget ildelugtende, især på 3 dagen. og vi har også noget der i teorien er damer. men det er ikke rigtigt noget man går op i. eller det der.
- nissan4100
haha taler du om dig selv kun eller hvadFormanden. skrev:store arme er der ikke, men små fede mænd i arbejdstøj og meget ildelugtende, især på 3 dagen. og vi har også noget der i teorien er damer. men det er ikke rigtigt noget man går op i. eller det der.

Piger kan kun ha en positiv virkning og hæve niveauet betydligt.
Man skal ikke være bange for det dur ikke at kører vildt & stærkt, men klogt og der er vi ikke stærke

Man skal ikke være bange for det dur ikke at kører vildt & stærkt, men klogt og der er vi ikke stærke

Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
-
nissan4100 ja efter som du aldrig har været ude af din bil andet end for at æde. og du aldrig har været i terrænet mere end 3 kvarter med ½ times pause, så kan jeg jo ikke udtale mig om dig:)
Vi har da bla en dronning i en 80'er der ikke er bange for at sætte den fast alle mulige steder og som også er kassere.
Så bare kom an
Så bare kom an

Dane skrev:Vi har da bla en dronning i en 80'er der ikke er bange for at sætte den fast alle mulige steder og som også er kassere.
Så bare kom an
Jaa, og vores sekretær er da også af hunkøn. Hun har nu fået en for fin bil til at bruge den men hvis terrænet er fladt nok kører hun da

Henrik
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
BJ42
HDJ80
stRange Rover
!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
- nissan4100
det er nemlig rigtig, så det må jeg hellere lave om på iårFormanden. skrev:nissan4100 ja efter som du aldrig har været ude af din bil andet end for at æde. og du aldrig har været i terrænet mere end 3 kvarter med ½ times pause, så kan jeg jo ikke udtale mig om dig:)
-
Dane er rikke det der hunkøn??
Nissan, ja hvis du tør. terrrænet starter jo somregel altid kl 16 fredag, og slutter søndag ca samme tid.
Nissan, ja hvis du tør. terrrænet starter jo somregel altid kl 16 fredag, og slutter søndag ca samme tid.
Hej igen.
Hvis der er nogen der hører noget om et arangement et sted i Jylland/Fyn kan i så ikke lige sende en PB til mig, så må vi håbe at far til den tid er færdig med at svejse ny plade i de ventilationshuller der på mystisk vis er kommet i bunden.
Hilsen Charlotte.
PS. må godt låne fars højtryksrenser.
Hvis der er nogen der hører noget om et arangement et sted i Jylland/Fyn kan i så ikke lige sende en PB til mig, så må vi håbe at far til den tid er færdig med at svejse ny plade i de ventilationshuller der på mystisk vis er kommet i bunden.
Hilsen Charlotte.
PS. må godt låne fars højtryksrenser.
-
tjo. det er bare at kigge herinde, og på de andre 4x4 sider. så dukker der nok noget op snart.