Efterlysning.

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Efterlysning.

Ulæst indlæg af Formanden. »

Henrik D`s ex nissan y 60, er blevet stjålet fra et sted på møn, natten til fredag. Men politiet har efter sigende holdt på både broen og dæmingen, så den, er nok til salg på møn et sted. så skrig lige op, hvis i ser eller hører noget.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af Henrik D »

Er næsten nød til at kommenter på denne triste besked. :cry:
Nu har den boet i Ishøj flere år uden at blive rørt (fik kun nogle klager over den) og så forsvinder den efter 4 mdr. på landet!!!
Så glem lige alle fordomme om Ishøj ikk.

Men det er sgu da trist at høre, men er Møn større end man ikke kan køre ud til nogle "rødder" og hente den tilbage
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af Formanden. »

Ja det er sku trist, og jo den er nok enten kørt fast i et hul et sted, eller på vej til den blå avis i dele.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Formanden. skrev:Ja det er sku trist, og jo den er nok enten kørt fast i et hul et sted, eller på vej til den blå avis i dele.
De kofangere kan selv jeg da kende, så det er bare et spørgsmål om tid til vi ser dem dukke op.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af Henrik D »

Det hedder customized kofangere tak og ikke en ondt ord om dem, bare ærveligt der gik så lang tid, før de kom på.
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af Formanden. »

Vi har jop bare ikke rigtigt vundet indpas på møn, de fleste dernede kører uorganiseret. så mon vi ser noget dernede fra. men man kunne da håbe.
marie
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 15. mar 2011 21:06

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af marie »

Tak til Henrik og formanden for efterlysningen af min/Henriks patrol her på siden. Vi er bare så kede af det. Den blev stjålet fra vores garage fredag nat/lørdag morgen kl. 1.30. Vi hørte den køre af sted i det fjerne. Politiet lovede at stå ved dæmningen og broen væk fra øen, men det gjorde de vist ikke alligevel. Vi har set at der så om lørdagen var et indbrud i spjellerup vist nok ved næstved hvor der blev brugt en lignende patrol. Nogle spor pejer pt. mod en fyr på falster som politiet har tjekket ud nu uden at støde på bilen. Sidst de tjekkede ham ud havde han ikke mindre end 7 stjålne patroller holdende heraf 4 stjålet på Møn. Igår så vi en stor højrød patrol køre væk fra Møn over dæmningen med fire store offroaddæk bag på en trailer (dobbelt hjul trailer), vi var i modsat retning og fik vendt og søgte efter ham men uden held. Er nu ikke helt sikker på at det var mine dæk, men nok til at jeg godt ville have set dem tæt på. Vi har kørt øen flad mod vest men endnu ikke mod øst. Møn er desværre en meget stor ø med masser af ladeplads. Al hjælp modtages med stor tak.
hilsen Marie
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af Henrik D »

Noget nyt?
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
marie
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 15. mar 2011 21:06

Re: Efterlysning.

Ulæst indlæg af marie »

Henrik min ven

næ desværre - og min anden bil er gik i stykker igår, så idag har jeg været ude og leje en Skoda :|

Heldigvis er politiet gået alvorligt ind i sagen så vi må se

hilsen Marie
Besvar