Med stor sorg!!!

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Med stor sorg!!!

Ulæst indlæg af Henrik D »

Jeg har i dag solgt min Patrol til en dame på Møn, der vil bruge den til at køre sine børn i skole!!

Selvfølgelig er det lidt skidt at den er solgt, men mon ikke jeg finder noget andet sjov bil at tosse rundt med. Sønnen og jeg har lidt kik på, at køre noget asfaltrace næste år i youngtimer eller lignende.

Tak for sjove og spændende oplevelser gennem et par år og særlig tak til Ken (formanden) for at bruge sin lørdag på, at gennemgå bilen for køber og klare syn.

Jeg vil følge med i forummet og evt. kikke forbi et arrangment eller to
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Med stor sorg!!!

Ulæst indlæg af 618Henrik »

ja, det er ihvertfald undertegnede da ked af, men mon ikke du kommer til fornuft igen engang og får dig en ny 4x4 ;)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Med stor sorg!!!

Ulæst indlæg af Formanden. »

Så lidt. og det er sku lidt øv, at hjælpe den ud af flokken, nu når du endelig gav den lov til at blive brugt lidt mere end i starten.
Brugeravatar
mugge
Indlæg: 127
Tilmeldt: fre 4. sep 2009 21:58

Re: Med stor sorg!!!

Ulæst indlæg af mugge »

bare rolig der dukker en ny op på et tids punkt jeg har selv tænkt at det der 4x4 ikke var for mig men det gik da heldigvis over iggen så vi ses
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: Med stor sorg!!!

Ulæst indlæg af Dane »

Øv, men jeg håber også du finder vejen tilbage til de ujævne veje frem for dem der bare er flade.
Som jeg også skrev på Toyotaforummet, så er det jo ærgeligt at du så netop har fået pillet sneploven af når nu den skal ned at køre på Møn hvor der ellers er godt med sne :ugeek:
Besvar