Evaluering blåtur

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Selvom årets blåtur var en succes kan det godt være du har forslag til at gøre næste års tur endnu bedre.

Derfor er denne tråd forbeholdt forslag, ros og kritik af den nyligt overståede tur.

Har du forslag til specifikke sjove, interesante, spændende opgaver vi kan lave så send dem i en mail elle pb så spændingen ved dem ikke bliver afsløret for tidligt ;)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af Dane »

Jeg vil gerne have en større gravmaskine til næste år.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Dane skrev:Jeg vil gerne have en større gravmaskine til næste år.
Det tror jeg bliver farligt, du kan ødelægge en bagrude med den lille, hvad kan du så ikke ødelægge med en stor? :D

Jeg syntes banen ved dig var passende, alle havde en mulighed for at køre den, men den kunne godt være udfordrene aligevel.
Havde den været mere tør havde nogle af 90'erne måske enda begivet sig ud på den ;)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af Formanden. »

Jeg syntes det gik fint, og ja smatten gjorde den svær. og jeg syntes jeg havde set et par gode spor i fredags i lov. men de var sku dumme når man ikke kunne grave i dem. og når der kom store sten ud af ingen ting, det var lidt øv. men ellers ganske hyggeligt.

selvom man bliv træt da man kom ind i varmen på kinøjseren.

men tak til de deltagende for at være med og give lidt til hyggen. håber ikke der er nogen skildsmisser på vej, pga blindekørsel med mand/kone:)
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af nissan4100 »

jeg syntes det var en fed oplavelse, især kørsel i "mørke" og banerne var fine til en standart bil som min :D
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af huggeren »

det var rigtigt hyggeligt og også lidt udforderne med de små baner og opgaver under vejs :D syntes måske at de der fine toyotaér godt kunne ha kommet ud og få lidt muder på sig ;) og ved ikke om det bare er mig der ikke havde læst det men syntes godt at det med kineseren kunne ha været smidt ud på nættet så man kunne ha forberet sig på det :) men alt i alt gik det godt.... den eneste rigtige klage jeg vil komme med var at jeg punkterede :( men det kan lappes :D

glæder mig allerede til næste gang :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
gx500
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 16:27

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af gx500 »

Hej alle tusind tak for en dejlig blåtur det var KANON fremmøde også selv om det ikke var 8 timers mudderræs det var sjovt at se mange nye ansigter

Vi har ihvert fald hygget os alle 4

Hilsen Nick landevejs cruiser
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Evaluering blåtur

Ulæst indlæg af Formanden. »

Nick.

Tak for deltagelsen. og i fik da kiggget lidt på at os "drenge" fik leget i mudderet. og det er jo en landevejs tur. meeen formanden kan jo godt lide at der er lidt 4x4 over det. og vi klarede det da, og alle biler blev brugt som medlemmerne ønsker det, så hygge og glade folk og biler, så er dagen vellykket.
Besvar