Range Rover 3.0 HSE

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Henrik D »

Er i dag blevet tilbudt en meget flot 2003 Range Rover (hvideplader) med lidt over 200k på klokken.

Hjælp mig med med at finde grunde til ikke at købe sådan en i stedet for en 2 år gammel Passat stc.

Ved godt det er en blærerøvs bil og naboerne osv. vil snakke, men netop derfor kunne det være sjovt.
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Formanden. »

jeg tror sku faktisk ikke der er andre ulemper end prisen på diverse afgifter for at holde den kørende.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Henrik D skrev:Er i dag blevet tilbudt en meget flot 2003 Range Rover (hvideplader) med lidt over 200k på klokken.

Hjælp mig med med at finde grunde til ikke at købe sådan en i stedet for en 2 år gammel Passat stc.

Ved godt det er en blærerøvs bil og naboerne osv. vil snakke, men netop derfor kunne det være sjovt.
Uden at kende din kone ville jeg tro du får ballade når du river kofangerne af og smider spil, bur og 35" mudder dæk på den.
Men udover det kan jeg ikke se nogen ulemper ;)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Henrik D »

Den skal kun være cafe off roader og ellers bruges som trækdyr og hovedbil istedet for vores nuværende Passat og Patrol.

Men går de ikke meget i stykker og koster kassen i rep.?
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Formanden. »

den er også væstenligt bedre til at være brugsbil, og trækdyr.

og jeg tror sku ike de er værre end så meget andet nyt. selvfølgelig kan noget dyrt gå i stykker. men alm sliddele tror jeg de ligger under gennemsnittet.
Brugeravatar
sarstad
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør 12. dec 2009 10:51
Geografisk sted: nordsjælland

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af sarstad »

http://www.landyzone.co.uk
her inde er der em masse flinke gutter der ved alt om landrover og range rover
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Henrik D »

Projektet er ikke leve dygtigt for mig, pga. forsikring og vægtafgift overstiger det vi i dag betaler for vores Passat og Patrol.

Og så naboerne, det er jo Danmark 8-)
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Range Rover 3.0 HSE

Ulæst indlæg af Formanden. »

den er vel ikke dyrere end de 2 til sammen, og naboerne skal bare ukke og få sig en hobby. de har ingen problemer i at bruge 200 på en camping vogn, og 5000 på en weber de luxe kuglegrill, og så fordi naboen køber en landrover, skal de sku ikke tude.

fir 12 år siden købte mine forældre en mercedes 190er som var ny importeret,til 150, mener jeg. og straks var de stemplet som at røven fuld af penge, og sandheden var at de ikke havde råd til en golf 3 1,9 tdi. som var det billigste alternativ til diesel, langt på literen og måtte trække 1500 kg.

så folks tudefjæs må de selv arbejde med, de bruger deres penge på noget andet, eller måske bruger de dem bare på ingen ting.
Besvar