ADVARSEL

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

ADVARSEL

Ulæst indlæg af klarsen »

jeg har som selvbestaltet psykopat bestemt at der kun bliver købt pølser til de tilmeldte, men hvis der er overskud af pølser ved et uheld, så bliver de selvfølgelig solgt.


og der er desværre fordi at folk fra klubben ikke gider melde til. og så ved man ikke om der kommer 5 biler så vi skal købe 20 pølser, eller om der kommer 50 biler, så vi skal købe 200 pølser. og der er spild af vores tid, om klubkassens penge. og selvom den er "stor", er den ikke udtømmelig. og både pølser, brød og tilbehøret har begrænset holdbarhed, så det må desværre ud hvis det ikke bliver spist.


det er ikke med min gode vilje, men desværre et nødvendigt tiltag.

nogle utilfredse? så ring til mig, 60611181, MEN jeg tager først imod brok, når i har meldt jer til at køre den 9 august.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: ADVARSEL

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Lyder som en udemærket ide.
Det er jo om ikke andet mere blødt end hvis du sagde at der kun var kørsel for tilmeldte biler.
Det er dog sommerferie periode, hvilket kan afholde nogle fra at kunne komme da de måske er slæbt med på familetur til Hartzen eller lign.
Nå ja, jeg vil forresten gerne bekræfte min tilmelding ;)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: ADVARSEL

Ulæst indlæg af klarsen »

alle får lov at køre, HVIS de medbringer det krævede sikkerheds udstyr.

MEN der er ingen kørsel når vi andre spiser pølser. vi gider ikke høre på det, så mad ro. så meld jer til så vi kan spise sammen.:)

det er en hård verden, men husk det er mig der er den selvbestaltede psykopat.. men meld jer nu til, det er ikke så svært.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar