bil valg
: tirs 5. okt 2010 20:10
hey røder og rødinder
ville lige høre om hvad i mener om en rang rover fra 96 ..
ville lige høre om hvad i mener om en rang rover fra 96 ..
Udover det den jo nok har engelsk sygesarstad skrev:hey røder og rødinder
ville lige høre om hvad i mener om en rang rover fra 96 ..
ja men jeg havde tænkt på lidt offroad og som arbejdsbil618Henrik skrev:Udover det den jo nok har engelsk sygesarstad skrev:hey røder og rødinder
ville lige høre om hvad i mener om en rang rover fra 96 ..
Hvad skla den bruges til?
der er forskel på om du skal køre trial eller den skal trækken en hest rundt ude på motorvejen jo.
takker for dette indput det var nemlig også det jeg fandt ud af at de er jo totalt billige i dele og vil man have spær har jeg fundet ud af at man bare kan tage det fra en discovery eller en defenderFormanden. skrev:jeg ville tage en rangerover. billig i slid dele, og du er fri for en færge af en toyota, og du er fri for at bekymre dig om fortøjet, og om rust. og rangeroveren, kan fås med nogle fede terræn detaljer, så du faktisk ikke behøver kunne køre terræn, men bare skal dreje rigtigt på knapperne, og dreje på rattet. og den er med garanti billigere på alle måder end en 80er.
80eren er tung, dyr i drift og dele, svagt fortøj, svag gearkasse , er den med spær er der nogle visne elmotorer som også er sarte. motormæssigt er den god, hvis den er med turbo, og det er så det den har som fordel.
Pjat med dig har også overvejet et patrold fortøj men ska først har købt mig en ekstra 80 foraksel jeg kan skære op og en patrold aksel og en gearing så det passer sammen og der til skal der jo bruges en god sjat penge og tid, og lige nu vil jeg bare gerne have den ud og køre igen.Formanden. skrev:jeg ville tage en rangerover. billig i slid dele, og du er fri for en færge af en toyota, og du er fri for at bekymre dig om fortøjet, og om rust. og rangeroveren, kan fås med nogle fede terræn detaljer, så du faktisk ikke behøver kunne køre terræn, men bare skal dreje rigtigt på knapperne, og dreje på rattet. og den er med garanti billigere på alle måder end en 80er.
80eren er tung, dyr i drift og dele, svagt fortøj, svag gearkasse , er den med spær er der nogle visne elmotorer som også er sarte. motormæssigt er den god, hvis den er med turbo, og det er så det den har som fordel.
Øhhhhh, det du skriver med at hvis du vil have spær, så kan du tage det fra en Discovery eller en Defender. Det er sgu en "and". Hvis du mener centerspær, så ja, men det har "din" jo også. Mener du akselspær, så er dette ikke standard i hverken Defender eller Discovery, så...??sarstad skrev:Formanden. skrev:quote]
takker for dette indput det var nemlig også det jeg fandt ud af at de er jo totalt billige i dele og vil man have spær har jeg fundet ud af at man bare kan tage det fra en discovery eller en defender
så nu går jagten ind på en rr så må vi se om den smadres første gang den ser muder
er der nogen der har nogle erfaringer ellers
det er kun hvad jeg har hørt at der er nogle englænder har lavede men kan jo være der er bygget noget andet i ..UNIQ-Import skrev:Øhhhhh, det du skriver med at hvis du vil have spær, så kan du tage det fra en Discovery eller en Defender. Det er sgu en "and". Hvis du mener centerspær, så ja, men det har "din" jo også. Mener du akselspær, så er dette ikke standard i hverken Defender eller Discovery, så...??sarstad skrev:Formanden. skrev:quote]
takker for dette indput det var nemlig også det jeg fandt ud af at de er jo totalt billige i dele og vil man have spær har jeg fundet ud af at man bare kan tage det fra en discovery eller en defender
så nu går jagten ind på en rr så må vi se om den smadres første gang den ser muder
er der nogen der har nogle erfaringer ellers
Paw
det er jo det618Henrik skrev:jeg ved at Alf snakkede om at sælge sin rr på et tidspunkt
Det er den på det billede der er længst til venstre i bunden af hjemmesiden.
Så en rr kan godt køre hardcore terræn, med "lidt" modifikationer.
fidusen ved dem er at der er mange gamle at tage stumper fra og 4wd-danmark har originale og uoriginale stumper til meget billige penge.
Skal man bygge om kan det hele fås i UK, hvor vi skal til usa eller australien for at finde gode stumper til japanerne.
den du ville vælge er det en lang eller kort ?huggeren skrev:ja som du jo nok allerede har bemærket er der lige så mange meninger som der er folk,så det jeg ville gøre hvis jeg var dig var at tage ud og prøve forskellige biler i den pris klasse du har penge til og så vælge den der passer dig best og hvor res delene er til at betale fra dit buget og forbrug af dem men personligt ville jeg vælge en patrol gr y61 se med 2,8l motoren.