Terrænkørsel i Sverige (aflyst)

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
493Rikke
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 30. jan 2009 21:59

Terrænkørsel i Sverige (aflyst)

Ulæst indlæg af 493Rikke »

sorry.. blondinen havde set forkert på reklamen.. det var ikke offroad, men folkerace.. så der er ikke et arrangement.. +-Sweeden offroad klub arrangerer terrænkørsel tæt ved Osby i syd sverige d. 2. oktober 2010.. jeg påtænker at tage derover.. vil nogen med? Hilsen Rikke :roll:
Senest rettet af 493Rikke tors 12. aug 2010 23:42, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: Terrænkørsel i Sverige

Ulæst indlæg af nissan4100 »

er der en hjemmeside, hvor man kan læse lidt om det, evt noget du kan linke til, for det kunne godt tænkes jeg var frisk
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: Terrænkørsel i Sverige

Ulæst indlæg af nissan4100 »

er der en hjemmeside, hvor man kan læse lidt om det, evt noget du kan linke til, for det kunne godt tænkes jeg var frisk
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: Terrænkørsel i Sverige

Ulæst indlæg af huggeren »

det lyder da spendene,skal lige se i kalenderen :)
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Terrænkørsel i Sverige (aflyst)

Ulæst indlæg af 618Henrik »

493Rikke skrev:sorry.. blondinen havde set forkert på reklamen.. det var ikke offroad, men folkerace.. så der er ikke et arrangement.. +-Sweeden offroad klub arrangerer terrænkørsel tæt ved Osby i syd sverige d. 2. oktober 2010.. jeg påtænker at tage derover.. vil nogen med? Hilsen Rikke :roll:

Hehe, tror det ville være lidt voldsoms ved din bil at stille op i folkerace, og lidt voldsoms hvis den så blev solgt for 8000kr bagefter, hvis de har samme regler som i dk :-)
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Besvar