forhånds tilmelding til blå tur

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
mugge
Indlæg: 127
Tilmeldt: fre 4. sep 2009 21:58

forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af mugge »

hej her er en lille apetiser på blå tur der kommer til at løbe af staben lørdag den 14 aug med en lille muglighed for lidt kalk om søndagen
planene er at vi starter ud fra p pladsen oppe i kalken lørdag ca kl 0900 og så kører vi en lille tur med forskelige opgaver undervejs og slutter på p pladsen igen ca kl 1700 hvor der gerne skulde tændes op i grillen og vi kunne få lidt lækkert at spise og evt. overnatte til søndag hvor vi forhåbentligt må køre i kalken
jeg håber at der er nogen der vil tilmelde sig denne lidt anderledes dag hvor familien er meget velkomne
mere presist om pris og ligende kommer hvis der er nok tilmeldte biler
sh
mugge
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Jeg har sat kryds i kalenderen :D :D :D
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Toyota 4ever
Indlæg: 173
Tilmeldt: lør 13. sep 2008 22:54
Geografisk sted: Tappernøje

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Toyota 4ever »

Jeg er med.
jeg køre all terrain fordi jeg er gammel og sær.
me love you big time. :D
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af huggeren »

hvis ikke der lige er andet på kalenderen så er jeg med :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Dane »

.... jeg er også med på den ...
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af huggeren »

hvor går turen så hen?
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Formanden. »

starter forhåbentlig i faxe. og derefter en lille smut tur omkring, med lidt små opgaver. men ikke noget der kræver det vilde, alle kan deltage.
Brugeravatar
mugge
Indlæg: 127
Tilmeldt: fre 4. sep 2009 21:58

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af mugge »

plan mæsigt start og slut i faxe og ellers en tur rund i det syd sjælanske
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af huggeren »

ok,har i fundet lidt skovveje osv vi må køre på?? :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Formanden. »

det var vores håb, at turen kunne blive græn, men det er temlig væmlig svært at overbevise skovejere og den der passer jagten, at 99% af dem der kører 4x4 faktisk er flinke folk som passer på tingene og overholder køre aftalerne så vi kan komme igen. meeen mon ikke vi finder en enkelt flink mand der giver os lov?
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af huggeren »

hvis ikke jeg tager fejel er turen fra det gamle tuperver ved sneser,op forbi shrifféns hus (sommer) og op af pottemager stigen en tur der må køres uden tilladelser da det er offenlig mark vej. men jeg kan tage fejl.
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Formanden. »

tak, vi må ud og lure om den kan passes ind:)
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Er der noget nyt om turen?
Er den 100% en realitet, hvor mange er der tilmeldt og hvad med mad lørdag aften osv osv?
Er turen så alle 4x4 biler kan være med eller er det kun for spær og spil biler?
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Formanden. »

efter som der er forholdsvis lille interesse, er jacob og jeg ikke super tændte på at bruge en masse tid på at tale med folk der har steder vi kan besøge og bruge en dag på at køre ruten. for at vi kører 4 biler. men jeg vender den lige med jacob. og meningen er at der er for alle biler.
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af nissan4100 »

jeg er 100 % frisk bar skriv mig på listen
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Formanden. skrev:efter som der er forholdsvis lille interesse, er jacob og jeg ikke super tændte på at bruge en masse tid på at tale med folk der har steder vi kan besøge og bruge en dag på at køre ruten. for at vi kører 4 biler. men jeg vender den lige med jacob. og meningen er at der er for alle biler.
Der kommer ingen stor interrese hvis folk ikke ved om det bliver til noget. Indtil videre kan jeg da se i tråden at der er 7 biler, hvis ellers du selv deltager. Men gider jo ikke at få en masse folk tændte på det hvis det bare er aflyst.
Men hvor mange er nok??
Der er 40 medlemmer i klubben, 30 af dem har biler, 20 af de biler kan køre, hvis der så kommer 10 biler til et arrangement er det en succes.
Men hvis man gang på gang står 4 dage før og ikke ved om man skal afsted eller ej så gider man jo ikke at reservere en dag og da slet ikke en hel weekend. Kom ind i kampen og meld ud om der køres eller ej, så skal tilmeldingerne nok komme.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
nissan4100
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 9. maj 2010 23:03

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af nissan4100 »

jeg bliver desværre nød til at meddele at jeg desværre ik kan alligevel, for havde glemt en vigtig aftale :cry: :cry:
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Formanden. »

618Henrik

nu er der forholds vis meget forskel på at afholde et terræn arrangement 1 sted. og så tale med 4-5 lods ejerer om at låne deres område en kort tid. samtidigt med at der skal laves et søndags terræn arrangement, og ruten skal køres så den bliver sjov.

men hvis du har 2 dage hvor du ikke skal noget , så er du hjertelig velkommen til at tage projektet, for at gøre Dig, Jacob, Huggeren og Klavs glade, og ingen af os, er jo til asfalt race, så et rent terræn arrangement falder åbenbart/heldigvis mere i medlemmernes smag.

håbet var jo at få dem ud af busken med gadebiler, så man kunne se hvem der egentlig var med i klubben, men det lykkedes ikke helt.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Formanden. skrev:618Henrik

nu er der forholds vis meget forskel på at afholde et terræn arrangement 1 sted. og så tale med 4-5 lods ejerer om at låne deres område en kort tid. samtidigt med at der skal laves et søndags terræn arrangement, og ruten skal køres så den bliver sjov.

men hvis du har 2 dage hvor du ikke skal noget , så er du hjertelig velkommen til at tage projektet, for at gøre Dig, Jacob, Huggeren og Klavs glade, og ingen af os, er jo til asfalt race, så et rent terræn arrangement falder åbenbart/heldigvis mere i medlemmernes smag.

håbet var jo at få dem ud af busken med gadebiler, så man kunne se hvem der egentlig var med i klubben, men det lykkedes ikke helt.

Det er Mugge der er tovholder på projektet. Jeg ved at jeg ikke har de dage der skal til for at arrangere det, men var jeg blevet bedt om at finde på en aktivitet for 2 måneder siden havde jeg gjort det.
Vi lokker ingen gadebiler til ved at lave de her måske/måske ikke arrangementer. Jeg synes vi skal beslutte NU om det skal stryges fra kalenderen eller ej. Der er mange mennesker der planlægger mere en 1 uge frem og jeg har allerede afsat weekende til blåtur, hvis den ikke bliver til noget kan jeg sagtens bruge weekenden på noget andet, men får mest ud af at vide det så tidligt som muligt.
Men de med gadebiler som måske vil være med gider da ikke at reservere en weekeend hvis der er stor chance for at det er aflyst. Jg vil enda sige det er lige ved at være for sent at sende invitations e-mails ud da der kun er 4 weekender til. Men omvendt kunne de ikke sendes ud tidligere da ingen ved om det bliver til noget.

Synes vi skal droppe det her med "muligvis" arrngementerne, enten bliver de afholdt med 2 biler eller slet ikke, det andet er en gang "narrearrangement"
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Toyota 4ever
Indlæg: 173
Tilmeldt: lør 13. sep 2008 22:54
Geografisk sted: Tappernøje

Re: forhånds tilmelding til blå tur

Ulæst indlæg af Toyota 4ever »

ehm, nu har arrangementet stået på forum siden d 5. juni, og vi har planlagt hvad der skal ske på selve blåturen, det eneste vi mangler er at køre selve turen for at se om vores tidsplan holder, og ja så tale med et par folk ang. et par steder vi vil låne. Men hvis 1½måned ik er nok varsel til folk, så de kan befri en weekend til en tur hvor længe før skal vi så smide en tur ind? Ja og der plejer så gerne at komme nogle folk rendende dagen før eller på selve dagen og melder sig til, men dem kan vi jo ikke altid regne med.

Turen bliver helt sikkert til nnoget hvis der kommer tilmeldinger nok!! (hvor mange det er kan jeg ik sige, men 4 biler er vidst ikke nok)
jeg køre all terrain fordi jeg er gammel og sær.
me love you big time. :D
Besvar