CHGP deltager ved Gavnø Classic Autojumble

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Casper
Indlæg: 13
Tilmeldt: lør 18. apr 2009 12:36

CHGP deltager ved Gavnø Classic Autojumble

Ulæst indlæg af Casper »

Kom forbi Gavnø, søndag den 6. juni, her danner Gavnø Slotspark ramme om Danmarks største veteranbilshow, Gavnø Classic Autojumble & Concours de Charme - en imponerende flot udstilling af historiske, klassiske og moderne køretøjer med omkring 1.000 udstillere. CHGP har en stand hvor vi reklamerer for vores fantastiske motorløb i August. Kom forbi vores stand og få mere information, modtag plakat og andet reklamemateriale. Vi medbringer solen og det gode humør, så vi mangler kun dig og din familie.

Udstillingen afholdes for 22. gang og er åben for veteranbiler, klassiske biler, sportsvogne, veteranmotorcykler, -knallerter og –cykler, veterantraktorer, salg af biler, stumpemarked samt øvrige udstillere. Foruden flotte biler byder dagen desuden på flot udklædte personer til konkurrencen Concours de Charme, hvor det gælder om at bære tøj, der matcher bilens karakter og alder. Bil med fører/passager bedømmes som helhed af et dommerpanel.

Voksne kr. 115, børn kr. 50. Alle Gavnøs seværdigheder er inkluderet i prisen.

Tilmelding og information på http://www.gavnoe.dk
Brugeravatar
Toyota 4ever
Indlæg: 173
Tilmeldt: lør 13. sep 2008 22:54
Geografisk sted: Tappernøje

Re: CHGP deltager ved Gavnø Classic Autojumble

Ulæst indlæg af Toyota 4ever »

Jeg tror vi er en del der kommer forbi, da vi har fået lov til at udstille vores biler sammen med de andre dollargrin;) (men vi har sikkert fået det mørkeste hjørne) hihi ;)
jeg køre all terrain fordi jeg er gammel og sær.
me love you big time. :D
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: CHGP deltager ved Gavnø Classic Autojumble

Ulæst indlæg af klarsen »

ja vi er der som hvert år. så folk kan se noget andet end højt poleret jern og glasfiber ting. i "vores" hjørne er der masser af rust, ridser og buler. god stemning og brugs biler på den hårde måde og andre på den helt hårde måde:) og det plejer folk at være meget nysgerige over for.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar