Verners Mark i weekenden

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Verners Mark i weekenden

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Husk det er d. 21 og 22 Juni der er arrangement på Verners Mark ved Haslev.
Ring til Alf for tilmelding eller send en mail til info@4x4.dk hvor du også kan få oplyst den nøjagtige adresse hvis ikke du kender den.

Der vil blive opsat stort telt til fællesspisning / hygge lørdag aften og der er mulighed for at overnatte i campingvogn, bilen, telt eller på den bare jord hvis du foretrækker.

Bliver det vådt nok arrangeres der muligvis Trophy, ellers bliver der lavet trial baner. Der er også mulighed for frikørsel.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Verners Mark i weekenden

Ulæst indlæg af klarsen »

så er det arrangement slut.

hold kæft et sørgeligt opmåde af de terræn hungrende medlemmer.

der var næsten flere bestyrrelses biler end der var klub medlemmer.

jeg tror bare at der skal holdes 2 arrangementer om året, der er åbenbart ikke lyst til mere. i denne klub, selvom der er masser at brok ved general forsamlingen.

jeg var der ude 6 timer søndag, der var kun mig, og så et nyt medlem. og så kom lange anders fra NTBK forbi, så det var ganske hyggeligt, bare sørgeligt at der ikke er mere opbakning fra klub medlemmerne, nu når bestyrrelsen har lavet endnu et arrangement til jer. SKAL I IKKE HAVE NOGET FOR JERES PENGE? ELLER ER DET BARE EN FOND??

vi køber 100 pølse og 100 brød, 20 kg kul, masser af dyppelse til hver gang, og hvis de ikke bliver spist, så bliver de smidt ud stille og roligt, fordi det holder sig ikke evigt. så jeg tror at der røg 1000 kr i skralderen, på verners mark, det er sku synd for klub kassen, og spild af vores fritid, som går med at lave et arrangement som ingen åbenbart gider bruge.


men vi hyggede os både lørdag og søndag. lørdag var perfekt til trial, og søndagen blev perfekt til en omgang trophy. BARE ÆRGELIGT I IKKE GIDER DELTAGE.

men tak til dem der gad, det var hyggeligt.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar