Henrik D skrev:er det kun mig der ikke er klar over hvad der skal ske?
Det står i hvertfald i kalenderen og har gjort det meget længe.
Hvad der skal ske i detaljer kan Ken nok skrive lidt om, det er ham der er tovholder på arrangementet.
Men der bliver næsten helt sikkert lavet nogle baner mindst en af dagene og der bliver 100% sikkert grillet pølser
så gider jeg ikke starte tråden, nu når jeg har været fraværrende. jeg undskylder.
der er tilmelding fra kl 0900. og føremøde ca kl 1000. og pølser kl 1300 ca hvis kullene vil.
altid trial. bilerne i 3 klasser, standard, modificeret og extrem. indelingen i klasserne skal jeg nok komme med forklaring på i kalken, alle kører samme baner, og de extreme starter, derefter modificeret og så standard . da de store drenge kan tage hul, og lave banerne nemmere for de mindre gode biler.
så bare meld til, jeg kommer fredag eftermiddag, og kører hjem igen søndag eftermiddag, der er jo altid plads til overnatning og klub hygge.
Formanden. skrev:Dane hvem hiver traileren med?? jeg skal bruge pindene fredag eftermiddag.
Du kan tage traileren med fra Stefan fredag eftermiddag, ellers har han snakket om at køre ud med den fredag aften. Men du køre næsten forbi så har du hængertræk på er det bare at tage den med.
Det finder vi lige ud af... Fanger lige Stefan og hører hvad hans plan er for ellers kan jeg godt køre den ned fredag, men så bliver det først med afgang herfra ved lidt i 5 tiden og så er vi dernede lidt i halv 6. Men det var jo også meget hygsomt sidst
kanon, og vi vil gerne have den ved 16 tiden. vi skal jo igang så vi kan blive færdige. grillen og hyggen kalder. bare synd man skal helt til jylland for at folk gider deltage i klub hygge.
jeg kommer lidt sent lørdag da jeg skal kigge på hus men er der til søndag kan også komme fredag og hælpe med at stille op men det blir desvære i den gamle men så må vi jo se hvad den kan den må jo være i standard klassen
da min bil har valgt at melde sig ud af kampen kommer jeg som dommer og praktisk gris da jeg nok kommer på en 2 hjulet men er der fredag, lørdag og søndag men overnatter ikke skal nok bede om et lift ned i kalken da den 2 hjulet ikke kommer der ned