så gik der 2 timer med det.

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af klarsen »

rive kofangere af jeepen. og vaske.

den bagerste kofanger kunne tages af med hånden. og den forreste sad med 2 strips og ledningerne til forlygterne. og vupti så var den forende afmonteret. jeg ville nødigt have set det, hvis den havde kørt terræn, så havden den nok knækket alt muligt plastik af.

men nu skal der smedes og sættes jernkofangere på tyndplade bilen. det bliver dejligt. og spil på så jeg kan redde mig selv.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
mugge
Indlæg: 127
Tilmeldt: fre 4. sep 2009 21:58

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af mugge »

ja det er rart at have noget at bruge tiden til så blir den da vild
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af Dane »

Så er det godt at have 5" at tage af - Den ender nok nede i 2" inden du er færdig og så kan du køre standard klasse :twisted:
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af Rudi »

Okay ?
Hvis der gik 2 timer med at pille en bagkofanger af der ikke sad fast og en forkofanger der sad i 2 strips og 2 stik så vil jeg ikke begynde med at smede noget selv for så er de da først færdige til jul i år 2222.
Bare lige et lille råd.
MVH. jeg ved ikke om jeg tør lægge navn til, for jeg så hvor nemt man kan komme i klemme andrer steder i forumet her.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Rudi skrev:Okay ?
Hvis der gik 2 timer med at pille en bagkofanger af der ikke sad fast og en forkofanger der sad i 2 strips og 2 stik så vil jeg ikke begynde med at smede noget selv for så er de da først færdige til jul i år 2222.
Bare lige et lille råd.
MVH. jeg ved ikke om jeg tør lægge navn til, for jeg så hvor nemt man kan komme i klemme andrer steder i forumet her.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:D :D :D
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af huggeren »

tja 2 timer til de små ting,der må være gået en del øl og røver historier til :D :D :D :D ;)
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af klarsen »

hvis nu i læse det hele. så står der pille kofangerer af OG VASKE hvilket var det der tog mest tid.


morten. jeg troede ikke du var med i klubben mere, eller er du blevet reklame søjle inde på tanken hver fredag aften i din familie bus:)



rudi, jeg har ikke behov for at være færdig før D 9-3 2010. det kører vi mod vest. og jeg må sku have fat i formanden, så i der mobber kan få en passende straf. noget med skrids spark og 3 hjulede biler. :D
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af 618Henrik »

klarsen skrev:, jeg har ikke behov for at være færdig før D 9-3 2010. det kører vi mod vest. og :D

Ok, jeg kan så afsløre at.... Det nåede du ikke!! Dit indlæg er skrevet 26/3-2010 :D
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: så gik der 2 timer med det.

Ulæst indlæg af klarsen »

henrik, jeg har stillet mit ur om til sommer tid, jeg har stillet det en måned tilbage.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar