Beachtour 2010, Løkken

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
UNIQ-Import
Indlæg: 55
Tilmeldt: tors 15. jan 2009 09:20

Beachtour 2010, Løkken

Ulæst indlæg af UNIQ-Import »

Netop hjemkommet fra en skøn weekend i sommerhus i Løkken, må jeg af med noget galle :

Vejret var perfekt, der var masser af biler, og et skønt område. Dette burde være rammerne om et perfekt arrangement.

Det blev dog noget skæmmet af, at kun tilfældigheder gjorde at ingen kom (alvorligt) til skade.

Jeg har aldrig set så mange almindelige sikkerhedsregler, og almindelig sund fornuft blive tilsidesat i den grad.

En fotograf havde nær fået en trækkrog med sjækel i hovedet, da en svejsning sprang. En større skare af mennesker kunne lige så godt have fået en wire i hovedet, i stedet for at den endte i vandet bag den strandede bil.
Der blev indtaget alkohol, og tomme flasker smidt ud af bilerne. Der blev kørt race på stranden, med sidelæns kørsel med +80 km/t.

Ovenstående oplevet på under en time. Der er sikkert mange flere skrækhistorier.

Er det virkeligt det billede vi 4x4 folk ønsker at udstille for omverdenen ???

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at folk ikke aner hvilke kræfter der er i spil, når de benytter deres legetøj.

Med skamfulde hilsner...

Paw
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Beachtour 2010, Løkken

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Dette er medvirkende årsag til at jeg ikke giderat deltage i arrangementet mere.

Sidste år havde vi en episode med et fjols der sad fast og et større fjols der mente at en lang snor og tilløb var den korrekte måde at få en bil fri på. Det gik ikke galt, men det var ikke deres skyld.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Beachtour 2010, Løkken

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Paw, jeg synes du skal kopierer dette indlæg til et sted hvor arrangøreen af arrangementet helt sikkert læser med, enten pirate eller til toyota4wd.dk
Hvis du ikke har en bruger på toyota4wd vil jeg gerne, med din tilladelse, citere dig derinde?
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Beachtour 2010, Løkken

Ulæst indlæg af Formanden. »

skræmmende hvor dumme folk kan være. og synd for arrrangørene, da de umuligt kan ønske det løber sådan af sig. men jo ikke har en jordisk chance for at "styre" folk på så stort offentligt område. og man burde mene at de fleste af deltagerne er over 18 år, og har erhvervet sig kørekort, så burde de have en rimelig tankegang og tænke lidt over at der er nogen der skal stå til ansvar for DERES handling. og det er jo desværre ikke dem selv, men de stakkels hårdtpressede arrangører, som skal holde styr på 100 ting. og de burde ikke have til opgave at være pædagoger for en flok voksne.

men hvem afholder det?? er det en klub eller private? og er der ingen regler der er fortalt til de deltagende, som F.eks alkohol og farlig kørsel FORBUDT. til vores arrangementer er ingen af delene tilladt, og er bortvisningsgrund. men heldigvis har der ikke været behov for det endnu.

og ang billedet udaf til, så er det jo ca lige så dumt som dem der kører i fredede/private områder, og dem der beviser deres bils potente terræn egenskaber ved at køre over fint græs og små hæk planter i en rundkørsel.

men der er jo "idioter" med i alle kredse, og vi må bare håbe at de ikke har købt en bil med klubmærker på, for det kan umuligt være nogen der er medlem af nogen europæisk klub der opfører sig så dumt. ELLER??

og bare spred historien til alle sider, så kan vi da håbe at det kommer frem til dem der skal med næste år, så de husker hjernen.
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 237
Tilmeldt: man 14. apr 2008 19:00

Re: Beachtour 2010, Løkken

Ulæst indlæg af Dane »

Så vidt jeg ved betragtes stranden ved Løkken som offentlig vej, dvs. at de regler der gælder alle andre steder hvor man kører også her. I princippet må du ikke køre mere råddent end du gør på Rådhuspladsen.

Der er nogen som ikke kan finde ud af dette - Heldigvis er det en promille ud af alle de mennesker der kommer for at få en fed weekend.
Men der skal jo også bare et par stykker til at politiet kommer og lukker og slukker og så får vi ikke lov til at komme igen.
Vi var måløse over at det aller aller vigtigste og det aller aller første man får at vide er at man IKKE må køre i klitterne og fanmæ om ikke der går 5 min så er der en der kører i klitterne...
Det skal dog også siges at der potentielt dukker nogen op der ikke er tilmeldt arrangementet, dvs. ikke har betalt og dermed jo ikke mener at de er underlagt samme regler.
Besvar