Hjælp til Polterabend?

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Jesper
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 3. mar 2010 10:06

Hjælp til Polterabend?

Ulæst indlæg af Jesper »

Jeg har en rigtigt god ven der i sine unge dage makkede med en Land Rover der aldrig rigtigt fik mudder under dækkene.

Han tænder stadig totalt på 4x4, men det bliver til for meget job og små børn.

Vi er en større gruppe som laver hans Polterabend, og ønske nummer 1 var at han skulle prøve at køre en ordentlig 4x4.

Det virker svært at få på plads, så jeg efterlyser om der er en med privat køretøj, som kunne give ham en ordentlig oplevelse?

Vi betaler selvfølgeligt udgifter og "svie og smerte" til bilen! (han skal nok køre pænt!)

Vi snakker 30 April, gerne fra morgenstunden, helst i nærheden af København, eller Nord på da vi skal den vej i løbet af dagen.

Håber nogen hat lyst til at hjælpe?

Bh Jesper
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Hjælp til Polterabend?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Jesper skrev:Jeg har en rigtigt god ven der i sine unge dage makkede med en Land Rover der aldrig rigtigt fik mudder under dækkene.
Han tænder stadig totalt på 4x4, men det bliver til for meget job og små børn.
Vi er en større gruppe som laver hans Polterabend, og ønske nummer 1 var at han skulle prøve at køre en ordentlig 4x4.
Det virker svært at få på plads, så jeg efterlyser om der er en med privat køretøj, som kunne give ham en ordentlig oplevelse?
Vi betaler selvfølgeligt udgifter og "svie og smerte" til bilen! (han skal nok køre pænt!)
Vi snakker 30 April, gerne fra morgenstunden, helst i nærheden af København, eller Nord på da vi skal den vej i løbet af dagen.
Håber nogen hat lyst til at hjælpe?
Bh Jesper
Da vi (endnu ikke) har nogle områder på Sjælland hvor man kan leje sig ind fo et par timer kan det godt gå hen at blive svært.

Team Bertelsen arrangerer polterabend ture i deres egen grusgrav,emn det er i Randers.
Ledreborg Slot kunen også være en mulighed. http://www.ledreborg-slot.dk/aktiviteter/4wd/

Dansk 4x4 Klub har desværre ingen arrangementer den dag, men klikker du på "links" her på siden kan du se vores links til andre klubber, måske en af dem har et terræn at køre i d. 30 April.
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Formanden.
Indlæg: 389
Tilmeldt: søn 21. feb 2010 13:08

Re: Hjælp til Polterabend?

Ulæst indlæg af Formanden. »

Jesper

jeg mener at http://www.zukidoktor.dk lejer biler ud til den slags arrangementer. men det er dyrt. og det vil det også være at låne en bil af en af os. der er intet billigt på en 4x4 som går i stykker.( personlig erfaring):) altid det dyreste.

men som henrik siger, det er svært på sjælland.
Besvar