Jaja, uovervindelig var den ikke :)

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
tn8or
Indlæg: 4
Tilmeldt: ons 19. aug 2009 22:09

Jaja, uovervindelig var den ikke :)

Ulæst indlæg af tn8or »

Hep!

En lille melding fra det midtsjællandske.

Så kom der mere sne, og ud og kigge skulle vi jo selvfølgelig.
Bor i Vigersted ved Ringsted, og herude er der masser af små fine veje, der er gode at lege i sne på ... Syntes jeg da indtil i aften :)
Kører en Grand Pajero V60, 3.2Di-D - den har nye vinterdæk, og spær i midten og på bagakslen, så jeg mente egentlig nok, jeg var okay rustet til opgaven ... Indtil jeg kørte ind i en drive der ikke engang var op til forkofangeren, men til gengæld var rigtig, rigtig tung. Her kunne jeg så sidde og udfolde alle mine talenter, uden at bilen kom mere end 10cm frem eller bagud :)
Jeg bed i æblet og begyndte at gå tilbage mod nærmeste gård (i snestorm, i sne næsten op til kanten på gummirøjserne), og da jeg så næsten nåede derned ringede konen (som var blevet ved bilen) og fortalte at der nu holdt en sneplov foran. Efter en frisk joggingtur fik vi arrangeret en kæde og trukket den strandede hval fri.

...Så hvis det var klubmedlemmer der kom kørende den anden vej i 2*Patrol og en Hilux og så en slukøret Grand Pajero lunte efter en traktor, så undskyld jeg ikke kom længere ad vejen for jer - men jeg turde ikke ;)

Apropos klubmedlem - jeg meldte mig ind sidste år da jeg købte æsken, men har ikke lige fået taget mig sammen til at komme ud og lege. Hvordan foregår det med terrænbevis osv? Er der mulighed for at tage et sådant til alle klubbens arrangementer? (hvis man lige skriver i forvejen, naturligvis)

Hygge!
/Tommy
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Jaja, uovervindelig var den ikke :)

Ulæst indlæg af klarsen »

ja man får hurtigt rodet sig ud i noget snavs.

og terrænbevisets teoretiske prøve kan du tage alle steder. men den praktiske sætter lidt krav til terrænet, men hvis der er en arrangement du lyster at deltage i. så meld til, og gør os opmærksomme på at du er "grøn" så har vi lidt papir med, og lige meget hvad, så får du lov til at køre lidt, det er jo det vi er der for. og så holder vi lidt øje med at du ikke bliver fristet ud i noget farligt/ dumt, som vi andre gør:)

men meld til og kom ud og leg, eller bare hygge snak og spark dæk. vi er flinke folk.

husk general forsamling D 20:)

hilsen Ken
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar