Intercooler

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
moll
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 19. okt 2009 18:08

Intercooler

Ulæst indlæg af moll »

Hej Alle..

Er ny her på siden for jeg går med tanken om og få sat en intercooler på min nissan patrol er der nogen her på siden der har nogen erfaring med det ?? så vil jeg gerne høre fordele og ulemper og måske er der en der evt.kun hjælpe med og få det til og spille ?? ;)

mvh.michael
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af Rudi »

Hej Michael
Jeg er lige igang nu med at lave et sæt på en 2.8 motor.
Nu er jeg ikke en computer haj men hvis jeg kan finde ud af det så skal jeg nok smide et par billeder ind på siden af det.
Ring hvis du vil vide mere.
MVH Rudi
21292668
moll
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 19. okt 2009 18:08

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af moll »

Rudi skrev:Hej Michael
Jeg er lige igang nu med at lave et sæt på en 2.8 motor.
Nu er jeg ikke en computer haj men hvis jeg kan finde ud af det så skal jeg nok smide et par billeder ind på siden af det.
Ring hvis du vil vide mere.
MVH Rudi
21292668

Hej Hvis det er så kan du sende dem til min mail lakseojet@hotmail.com

mit tlf.er31154640 hvor i dk bor du ??
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af huggeren »

der er jo flere muligheder, køre selv med en hvor der er scoop i klappen og det virker rigtigt godt :D fordelen ved dette er at den ikke tager din køl luft til motoren,ulempen er at det ikke køler lige så godt som en frontmonteret :( ,men køre du meget med trailer og har store hjul og mange lygter på så er en top monteret at anbefale..og jeg kan også hjælpe med at montere det.. :D
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
moll
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 19. okt 2009 18:08

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af moll »

huggeren skrev:der er jo flere muligheder, køre selv med en hvor der er scoop i klappen og det virker rigtigt godt :D fordelen ved dette er at den ikke tager din køl luft til motoren,ulempen er at det ikke køler lige så godt som en frontmonteret :( ,men køre du meget med trailer og har store hjul og mange lygter på så er en top monteret at anbefale..og jeg kan også hjælpe med at montere det.. :D
Jeg køre meget med trailer og har ikke andre lygter en de orginale så det skal vel være en front montret hvad er prisen på sådan noget og hvor lang tid tager det og montere og hvad efekt har det på brændstof økonomi og træk kraft hk og nm??

mvh michael
Rudi
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 11:00

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af Rudi »

Så har jeg langt om længe fået minimeret mine billeder og lagt dem op så kig under billeder og find.
MVH Rudi
21292668
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: Intercooler

Ulæst indlæg af huggeren »

ja det virker til at det er den rigtige løsning,du vil nok kunne hente 20hk og 30nm uden at kunne sige det med sikkerhed det kommer jo også an på standen af din motor. men hvis du skal have intercooler,rør,slange,spændebånd og muligvis et andet indsugnings manifold hvilket kan anbefales vil det hele løbe op i ca 10000kr.du kan fange mig på tlf40714904.
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Besvar