Brug for hjælp

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
dega
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 22. sep 2009 17:36

Brug for hjælp

Ulæst indlæg af dega »

Jeg er med til at arrangere et Fyns mesterskab i speedway (500cc) som skal afholdes på søndag d 27/09-2009 kl. 12.00 i Munkebo på Fyn.
I den forbindelse skal vi bruge en del biler (PICK UP) som skal køre for alle kørerne, når de skal ind og præsenters for publikum. Vi er desværre kommet i den situation, at nogle af dem der skulle køre for os har meldt fra :cry: . Så nu håber vi, at der er nogle af Jer der gerne vil tilbringe en hyggelig dag på Fyn med motorsport og samtidig vise Jeres biler frem.

Der er desværre ikke mulighed for at aflønne men der vil dog være lidt mad og drikke til de frivillige.

Hvis der er nogen der har lyst, så send mig venligst en mail (mjl62@hotmail.com) med Jeres kontaktoplysninger og jeg ringer så snart, jeg ser beskeden.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Brug for hjælp

Ulæst indlæg af klarsen »

hejsa.

jeg tror det vil være nemmere at finde folk fra fyn/jylland til det projekt. da jeg tvivler på at der er mange herfra, som har lyst til at bruge penge på bro og brændstof, for at hjælpe gratis.

ikke for at være negativ, men bare realistisk:)

hilsen ken.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar