biler som bliver transporteret

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

biler som bliver transporteret

Ulæst indlæg af klarsen »

når nu flere og flere af os, kommer med biler på trailere/fejeblad. er det så en selvfølge at vi køre uindregistreret og bryder klubbens vigtigste regel, eller er der nogen der kan se fornuften i at vi er nogen der har biler der bliver brugt på sådan måde at de er farlige at sætte i trafikken efter dagens "misbrug".


ville det være bedre hvis vi alle kom kørende til, og så måtte falck og autohjælp komme med 10 biler når vi gerne vil hjem igen?

eller skal vi bare køre ud i trafikken, og se om bilen kan styre og bremse hele vejen hjem??


er vi kriminelle eller er vi forudseende og tænker lidt trafik sikkert?
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: biler som bliver transporteret

Ulæst indlæg af huggeren »

øhhh..ja jeg ordner nomalt bremser inden jeg køre hjem,hvis jeg har kørt i muder.ellers er det,det første jeg gør når jeg kommer hjem. :D vi er jo også klubbens ansigt ud af til så hvis vores biler ligner lort tror folk også at de bliver behandlet sådan,men af sikkerheds messige oversager ser det jo godt ud at komme med en smader kasse på et fejeplad der er mudert helt til i stedet for at køre den hjem.
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: biler som bliver transporteret

Ulæst indlæg af klarsen »

det er nu mere turen hjem jeg er bange for. jeg har kørt hjem med en meget syg patrol, mange gange, det vil jeg gerne undgå, og nu har jeg muligheden for at få min sagesløse jeep med hjem, uden den er til fare for andre.

men du skifter jo også hjul samtidigt, så er det ikke så galt, men tiden går alleigevel med det.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
huggeren
Indlæg: 295
Tilmeldt: man 7. apr 2008 20:38
Geografisk sted: vordingborg

Re: biler som bliver transporteret

Ulæst indlæg af huggeren »

ja det tager faktisk pænt med tid inden man har skiftet hjul og lavet bremser..
hvorfor køre noget andet nå man kan køre patrol..
Besvar