sikke en dejlig morgen

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

sikke en dejlig morgen

Ulæst indlæg af klarsen »

konen kørte kl 0330 på job, så datteren og jeg sov åhh så dejligt der midt om natten. MEN så ringe min tlf, og konen har vand i øjnene, fordi hun lige har klasket en al qaida bambi med vores før rimelige vento. nå øv, op med datteren ned i bilen og på med trailer, lige ringe og spørge Brian og han heller ikke kan sove, klokken er jo allerede 0345, jeg skulle lige have en vejledning til at sluke bambi hvis den ikke selv gad gå ud. nå ud og finde kone og bambi som var løbet tør for luft. så måtte kone have en morgen kysser og sendes videre, og så måtte bambi med hjem.

Op på nettet og se i "lystmorderens" håndbog for amatører. hvordan brækker vi bambi, så måtte jeg læse forstå og så igang med kniven, Peter lundin go home, hold kæft en møg butik på traileren. men bambi er tømt, vasket, og så skal jeg bare finde en der gider resten, så vi kan spise selv skaffet bambi, hvis jeg ikke har smadret den fuldstændigt.

konen overlevede, ventoen flækkede gitteret, og en blink lygte, så den er jo faktisk også uskadt, så en helt igennem god morgen. bortset fra at kaja ikke kan forstå at hun skal sove, selvom det er lyst og klokken er 0415. så hun får nok en hård dag i børnehaven.

og jeg lugter sku lidt af doktor død, men hunden syntes jeg lugter dejligt.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: sikke en dejlig morgen

Ulæst indlæg af 618Henrik »

:D :D
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: sikke en dejlig morgen

Ulæst indlæg af Henrik D »

Når man køre så tidligt skal man huske alle andre sover, selv Bambi og alle de andre dyr i skove.

Måske sgu man ha købt en "bull bar" til Vento'en!

Men godt der ikke sket nogen personskade.
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: sikke en dejlig morgen

Ulæst indlæg af klarsen »

Henrik D

bambi sov ikke, men det gør hun ny, som en flagremus i skuret.

og det kunne sku godt være jeg skulle svejse lidt sammen, og sætte et 2200 spil på den, bare fordi jeg kan:)


og ja det var sku heldigt, hun har knust en vento i skoven, denne gang fik hun bare et lille hak i sjælen. men der er jo et første kill for alle:)
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar