Kalken 09

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Kalken 09

Ulæst indlæg af Henrik D »

Jeg vil lige have lov til at rose arrangement, og de gode og svære baner.

For mit vedkommende fik jeg flyttet grænser, da jeg ikke havde forventet, at en "standart" Patrol, kunne gennemfører alle prøverne, det var rigtig sjovt!

Jeg håber ”resultatlisten” bliver lagt på siden, så man kan se hvordan de enkelte prøver gik, og evt. en opsummering af hvordan point blev lagt og trukket fra. (er ny i det her)

Bliver det i samme dur i Kalundborg?
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Kalken 09

Ulæst indlæg af klarsen »

det var da dejligt med lidt ros:)

det har sku også været et hårdt projekt, og pisse besværligt at lave banerne så der er svært både for standard biler og for de meget ombyggede biler.
det er derfor der er det svære ekstra spor med som giver 300 ekstra point. som de biler med dårligt handicap er nød til at køre fejlfrit, for at vælre med i kampen og medaljerne.

point systemet er meget besværligt at forklare. men jeg prøver lige senere, og se om jeg kan få det forståeligt på skrift.

men det skal lige finpudses så det bliver bedre, og så skal det svære spor være sværere. men det er sku ikke nemt at lave baner der skal passe til 2 typer biler. og alle skal gerne kunne komme i gennem.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Kalken 09

Ulæst indlæg af Henrik D »

Måske var det en mulighed at kun lave en bane og så gi point efter hvor mange porte man gennemfører!

Så kunne portene gi flest point til de biler der køre hverdag (alm. biler) og færre til spec. biler.

Bare et forslag her i ferien
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Kalken 09

Ulæst indlæg af klarsen »

en mulighed.

men reglerne bliver nok bare ikke aktuelle. vi går måske tilbage til de gamle trial regler, så ham med den bedste bil vinder. og vil man ikke køre en port, så er man udgået, og kører man en pind ned, så er man udgået. reglerne er nemme, og dem der skal sætte banerne sparer meget tid,og det er nemt at finde vinderen, da man ikke skal rode med handicap og diverse faktorer.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Besvar