Slut med 90% af medlemmernes biler?

tekniske spørgsmål, efterlysninger, info fra bestyrelsen, forslag til forummet osv osv.
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

Fandt lige det her....

Ex. Chevy benzin, ca. 5 km/l, Totalvægt: 3000 - 3500 Kg...

Stiger så lige fra - 3760,- til ca. 31.000,- de er syge...??????


Eksempler på afgifter på afgifte, før og efter reformen..
-
Vægtafgiftsatser på gulpladebiler marts 2009.
NB bemærk at det er TOTALVÆGT!!

Totalvægt Benzin Diesel
1001-2000 kg 1810 kr 2520 kr
2001-2500 kg 3140 kr. 4030 kr.
2501-3000 kg 3760 kr. 4770 kr.
3001-4000 kg. 3760 kr. 4910 kr.
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_ ... b/242.html



Efter afgiftsforslagets intentioner fsv. ang. benzindrevne biler på gule plader.
Grøn ejerafgift for fremtiden svarende til den nugældende afgift for nye personbiler på hvide nummerplader med tillæg af privatbenyttelsesafgift! Bemærk at her handler det om forbrug, km/l

Km/l mindst Benzin Privatafg. Totalt pr. år
< 3000 kg
11,8 4500 kr. 5040 kr. 9540 kr.
11.1 5000 kr. 5040 kr. 10040 kr.
10,5 5500 kr. 5040 kr. 10540 kr.
10.0 6480 kr. 5040 kr. 11520 kr.
9,1 7500 kr. 5040 kr. 12540 kr.
8,3 8500 kr. 5040 kr. 13540 kr.
7,7 9500 kr. 5040 kr. 14540 kr.
7,1 10480 kr. 5040 kr. 15520 kr.
6,7 11480 kr. 5040 kr. 16520 kr.
6,3 12460 kr. 5040 kr. 17500 kr.
5,9 13460 kr. 5040 kr. 18500 kr.
5,3 15480 kr. 5040 kr. 20520 kr.
5,0 16460 kr 5040 kr. 21500 kr.
NB ligger totalvægten på 3001- 4000 kg stiger privatbenyttelsesafgiften til 15000 kr.
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_ ... b/183.html

Efter afgiftsforslagets intentioner fsv. ang. dieseldrevne biler på gule plader.
Grøn ejerafgift for fremtiden svarende til den nugældende afgift for nye personbiler på hvide nummerplader med tillæg af privatbenyttelsesafgift ! Bemærk at her handler det om forbrug, km/l

Km/l mindst Diesel Manglende partikelfilter Privatafg. Total pr. år
13,2 km/l 7080 kr. 1000 kr. 5040 kr. 13120 kr.
12,5 km/l 7720 kr. 1000 kr. 5040 kr. 13760 kr.
11,9 km/l 8340 kr. 1000 kr. 5040 kr. 14380 kr.
11,3 km/l 9620 kr. 1000 kr. 5040 kr. 15660 kr.
10.2 km/l 10920 kr. 1000 kr. 5040 kr. 16960 kr.
9,4 km/l 12180 kr. 1000 kr. 5040 kr. 18220 kr.
8,7 km/l 13480 kr. 1000 kr. 5040 kr. 19520 kr.
8,1 km/l 14700 kr. 1000 kr. 5040 kr. 20740 kr.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Så er FDM vågnet og har skrevet lidt p deres hjemmeside.

http://www.fdm.dk/public/nyheder/biler/ ... spakke.htm

Jeg mangler stadig at få 100% klarhed over om en bil på hvide plader ikke skifter fra vægtafgift til grønafgift? Hvis den ikke gø det vil det vil stadig kunne betale sig at flytte bilen over på hvide plader?
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

vægt afgiften på hvide er jo også bare dyr.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af Henrik D »

Det bliver ikke dyre på hvideplader, men det bliver samme pris, også kan du slippe for misundelses afgift.

Man flytter guleplader fra vægtafg. over til grøn afg. lige som hvideplader.

Men som det vokser nu, og 115000 gulplade ejere indser problemet, kommer det forslag ikke igennem uændret.

Gå ind på alle patiernes hjemmeside, og skriv et pænt mail omkring problemet, det påvirker i den rigtige retning.

Har i øvrigt læst EB.dk og set folks reaktion på reglerne, og dem fra indre KBH. (cykelister, enhedslisten m.m) mener det er helt fedt, at det går udover os rige mennesker med 4x4. Det er rystende, at folk tænker sådan. Jeg er ikke rig, men en Kia Picanto kan ikke trække en hestetrailer.

For mig er problemet ikke selve indførelsen af afgiften, men det at man laver regler om bagud, som man ikke kunne have forudset.

Tænk hvis man indførte en ekstra skat på el. kogeplader (mere end 2 pr husstand), fordi man gerne ville have folk over på naturgas!!!
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

der er jo mamge hvid plade ejere, der syntes at det er fedt at vi skal betale ekstra.

MEN de har ikke forstået at vi har betalt den rigtige pris, og der er dem der er blevet pulet for hårdt altid i deres hvid plade biler med køb 1 betal for 3 systemet. de har bare aldrig haft nosser til at klage.

tænk nu hvis ALLE hvid plade ejere blev hjemme fra arbejde i en uge eller 14 dage. i protest over at deres biler var for dyre at købe. og samtidigt blokerede alt, så gulplade biler ikke kunne køre, så ville dk være lukket for alt, det ville være en protest der ville kunne mærkes over alt.

men nå nej, det tør herr og fru dk ikke, tænk nu hvis, og det vil jo koste mig en 14 dages løn. JA, OG DU HAR LIGE GIVER 120,000 FOR DIN KOREANSKE LORTELÅGE AF EN BIL, ISTEDET FOR 40,000 SOM DEN KOSTER I SVERIGE ELLER TYSKLAND. protester dog,
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af Henrik D »

Noget helt andet!

Først meddelsen om 18000,- for Patrolen, og så 33286 i ekstra skat!!!!!!!

Nå! ingen tudefjæs over ekstra skatten, jeg har jo tjent pengene (men brugt dem på Patrolen) Surt. :evil:

Har lige haft en snak med Færdselsstyrelsen omkring nogle godkendelser, og vi kom så ind på lidt privatsnak omkring gulplade biler, han var rystet over forslaget, og som han sagde var der mange i styrrelsen der var ramt. (pendlerbiler)
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
X-toyota-X
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 17:25
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af X-toyota-X »

Danny NR:99
Toyota HJ61 - Emu - 33x12.5-15 på 10"
"Lille anlæg bagi"
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

Dansk 4x4 klubs bestyrelse har skrevet til en masse politiker og opfordrer alle medlemmer til at gøre det samme.
Samtidig så stop alle i ser i en gulpladebil og spørg om de er klar over hvor dyr deres bil bliver.
Tilsyneladende har "hestesamfundet" overhovedet ikke fået hovedet ud af rø... endnu, de aner ikke hvad der er ved at ske. Stop nogle heste trailere og tal med dem.
Svar fra DF på vores henvendelse (han fatter ikek problemet kan jeg godt se):

Kære Dansk 4x4 Klub og Nordsjællands Terrænbil Klub

Tak for jeres mails til flere medlemmer af Dansk Folkepartis folketingsgruppe, som jeg her svarer på vegne af.

I skatteaftalen er det aftalt, at fra 1. januar 2010 skal nye varevogne, dvs. gulpladebiler, belægges med en vægtafgift der svarer til den grønne ejerafgift, som en tilsvarende hvidpladebil. Samtidig hæves vægtafgiften for gulpladebiler, indregistreret før 1. januar 2010, sådan at der ikke bliver nogen afgiftsmæssig forskel på, om bilen er indregistreret før eller efter 1. januar 2010. Årsagen til denne forhøjelse af vægtafgiften for gulpladebiler er, at gulpladebiler hidtil er blevet favoriseret i forhold til tilsvarende hvidpladebiler, idet hvidpladebilerne i gennemsnit har betalt en højere ejer-/vægtafgift. Den favorisering finder vi ikke rimelig, især når man tager i betragtning, at der dermed har været tilskyndelse til øget anvendelse af mere forurenende biler på gule plader.

Samtidig indføres, at der fremover skal betales privatbenyttelsesafgift (5.040 kr. årligt) for gulpladebiler der benyttes til privat kørsel, for biler indregistreret før 3. juni 1998. Jeg finder det rimeligt, at der ikke længere eksisterer en favorisering af disse ældre biler, som jo hidtil, til forskel fra nyere biler, har været undtaget fra denne afgift. Da der på dette punkt er tale om en betragtelig forhøjelse, har Dansk Folkeparti stået fast på og fået gennemført i aftalen, at denne afgift skal indfases glidende, over to år.

Jeg har forståelse for, at mange vil finde disse afgiftsstigninger store. Der er da også flere muligheder for at undgå en del af stigningerne, hvis man eksempelvis overvejer nedvejning af sin gulpladebil eller at lade den overgå til hvide plader. Det sidste vil muligvis være en god forretning, hvis man har en gammel, men velholdt gulpladebil, der stadig kan holde en del år. Man kommer næppe til at betale meget i registreringsafgift, for de hvide plader, men man slipper til gengæld for privatbenyttelsesafgiften. Men, det kommer naturligvis an på en konkret beregning for den enkelte bil, om dette kan betale sig.

Det kan tilføjes, at Dansk Folkeparti agter at se på overgangsbestemmelserne i forhold til udarbejdelsen af den del af skatteforliget. Om kort tid sendes lovforslagene som skal udmønte skatteaftalen i høring. Når høringsperioden er slut, skal regeringen og Dansk Folkeparti evaluere høringssvarene og de henvendelser vi i øvrigt har fået om skatteaftalen og se på om det giver anledning til justeringer. Vi vil således gerne medvirke til at undersøge, om vi kan gøre noget for at afbøde problemerne.

Med venlig hilsen

Mikkel Dencker, MF
Skatte- og IT-ordfører
Dansk Folkeparti




Medlem af Folketinget (DF)

Christiansborg
DK-1240 København K.

Tlf. +45 33 37 55 00

Dir. +45 33 37 51 06

http://www.ft.dk
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

618Henrik

selvfølgeligt fatter han ikek:) problemet. de har jo ikke regnet på hvad det koster deres borgere. eller også har de, og vil ikke miste de ca 70 mill om året. hvilket jo er små penge for dem, men store penge for os som enkelt personer. som skal smide ca 10 k hvert år.

og jeg kan ikke forstå at heste folket ikke rykker på det. men de har måske så mange penge, at de alle sammen kører i nyere biler der må trække det nødvendige.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
henning
Indlæg: 20
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 20:55
Geografisk sted: Køge

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af henning »

kommer det også til at ramme dem der er som bus min trold er som afgiftfri bus da den er fra før 93 komme den også til at koste spissen af en rumraket er der nogle der ved noget om det ??????
kan ikk selv finde onget om det
RustRider
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 21:42

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af RustRider »

Seriøs underskrift indsamling
http://www.v8jern.dk/index.php?lng=da
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

henning skrev:kommer det også til at ramme dem der er som bus min trold er som afgiftfri bus da den er fra før 93 komme den også til at koste spissen af en rumraket er der nogle der ved noget om det ??????
kan ikk selv finde onget om det

Så vidt jeg har kunnet finde ud af så bliver busser ikke ramt, kun af de 1000kr for manglende partikelfilter
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

et svar til:

Kære 4X4 Klub og Nordsjællands Terrænbil Klub

Tak for jeres henvendelse. Jeg har med interesse læst jeres brev og har i høj grad sympati for de fremførte synspunkter. Som I indledningsvist skriver, så tilhører I en minoritet, idet I har køretøjerne i rent hobbyøjemed. Jeg kan godt se at I kommer lidt i klemme med lovforslaget. Sagen er dog, at det ikke er muligt for alvor at differentiere afgifter i forhold til den enkelte borgers kørevaner, så længe afgifterne - som nu - især er forbundet med køretøjsanskaffelse og grøn afgift/vægtafgift, frem for den enkeltes kørevaner. At I fx kun kører 4.000 km om året og dermed ikke forurener meget i forhold til en miljøvenlig bil der kører 30.000 årligt, er det for nuværende ikke muligt at tage højde for. Omlægningen af afgifterne skal ses som en del af en samlet skattereform, der hovedsageligt har til mål at lette skatten på arbejde. Dette skal gøres under hensyntagen til, at samfundet bevæger sig i en mere miljømæssig bæredygtig retning. Derfor skal den øgede udgift ses i forhold til det ekstra disponible beløb jeres medlemmer vil få som konsekvens af skattelettelserne. Mange vil kunne finansiere merudgiften ved skattelettelsen, andre bruge det som tilskud. I den sammenhæng vil jeg minde om, at den fulde afgift først træder i kraft fra 2012. Flere af jeres medlemmer vil muligvis med fordel kunne få deres køretøj omregistret til personbil og derved slippe for privatbenyttelsesafgiften Særligt dem med ældre køretøjer, som der ifølge jeres brev er mange af.


Med venlig hilsen

Gitte Lillelund Bech
MF



Medlem af Folketinget (V)/ Member of Parliament (Liberal)

Formand for Det Udenrigspolitiske Nævn/
Chairperson for the Foreign Policy Committee

Christiansborg
DK-1240 København K.

Tlf. +45 33 37 55 00
Dir. +45 33 37 45 44
Mob. +45 61 62 37 54
http://www.ft.dk
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

åhh ja, vores store skatte lettelse kan da nemt finansiere at man skal give 10 mere om året. man skal jo bare have over 30 om måneden for at skatte reformen giver +, under 30 for man - ud af reformen. men alle herinde har jo også meget mere end 30, det er jo derfor vi ikke piver over at skulle betale 10 k mere, det er jo bare hvad vi bruger på rødvin når vi holder bestyrrelses møde, nå nej, det er vidst nogle andre i befolkningen der gør det. vi andre må nøjes med rugbrød og sodavand.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
Henrik D
Indlæg: 351
Tilmeldt: lør 1. nov 2008 00:31

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af Henrik D »

Jeg ved ikke helt hvad vi skriver til politikerne, men jeg kan se de rigtig ikke mener vi har et problem.

Slå vi på uretfærdigheden i af man laver noget med tilbagevirkende kraft?
Eller forslår vi særlig løsning for hobbykøretøjer ala rallybiler (de har særlig regler)

Også lige til det med hestefolkene, de er igang (er selv en af dem), men mange af dem bruger Hvidplade biler, som så bliver trukket fri fra græsmarkerne, af typer som mig der har en rigtig bil.

Ellers er der kommet godt gang i sagerne.
Henrik D
Toyota Rav4
X Nissan X trail (T31)
Patrol GR
Suzuki Jimny
Suzuki Grand Vitara
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

Henrik D

i brevet slår vi på at det ikke kan være fair, at de trækken en mer udgift på ca 10,000 mere om året ned over os. og at de gør vores biler værdiløse, og at vi ikke kan bruge en mindre bil, til at trække brænde hjem fra skoven, eller hente byggematerialer. af det jeg kan huske.

min mening

"til vores kolde gamle lortehuse" fordi vi ikke har har råd til at købe nyere og bedre huse, og hvor varmen ligger i rør i jorden og kommer automatisk ind når vi drejer på knappen.

deres største problem er at de faktisk ikke vil se længere end til kanten af deres skrivebord. og arbejdende skatte betalende mennesker, giver de ikke have at de har en mening, vi skal holdes nede og gøre som der bliver sagt, og som de vælger. jeg mener sku ellers at stavnsbåndet blev ophævet for 200 år siden, men det var åbarbart kun på papiret.



1 løsning kunne være at lave 10,000 om året på sort arbejde eller andet kriminalitet.
2 løsning kunne være at der kører 3 nissaner rundt på ens nr plade, 3 toyotaer på samme nummer plade, så kan man splejse til det ene sæt, og så er der kun 1 bil der skal til syn, så i det lange løb, kan fusk og svindel åbenbart betale sig. men det ved de jo alt om derinde, de bruger det jo selv på alle måder.

men kan de mele deres egen røv, og være heldige at få en eu post, så får de jo dobbelt pension, det er totalt opturen, så kan de gamle i dk som har spytte 50% af deres løn i kassen i 45 år, sidde og glo på vand og brød.

dk er et lorte land. og vores kære politikere er fuldstænding ligeglade. de køre det hele i sænk, som et mislykkedes matador spil.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
X-toyota-X
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 17:25
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af X-toyota-X »

Jeg prøvede for sjov at benytte den nye skatteberegner på tv2's hjemme side...
Der skulle jeg betale 60kr MERE i skat om året.
Jeg kan kun sige de er sindsyge.
Danny NR:99
Toyota HJ61 - Emu - 33x12.5-15 på 10"
"Lille anlæg bagi"
Brugeravatar
klarsen
Sover her
Indlæg: 566
Tilmeldt: lør 5. apr 2008 10:16
Geografisk sted: næstved
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af klarsen »

danny.

og med de 60 kr mindre om året, kan du så sælge dine touotaer for 20 øre kiloet, og så købe dig en lækker kia pikansjos eller picanto, og køre rundt og være åhh så grøn, og det koster dig kun 20,000 mere om året i afdrag på pis bilen.

ja jeg er sku sur, især når man læse hvad politikerne svare folk der skriver til dem.
92 grand cherokee jeep. + 5,5" og 40% 35" Maxxis mudzilla.. FLADMAST:)

06 SUZUKI EIGER, MED 27" DÆK. DER ER 10" OG 12" BREDE.
Brugeravatar
X-toyota-X
Indlæg: 7
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 17:25
Geografisk sted: Sydsjælland

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af X-toyota-X »

klarsen skrev:danny.

og med de 60 kr mindre om året, kan du så sælge dine touotaer for 20 øre kiloet, og så købe dig en lækker kia pikansjos eller picanto, og køre rundt og være åhh så grøn, og det koster dig kun 20,000 mere om året i afdrag på pis bilen.

ja jeg er sku sur, især når man læse hvad politikerne svare folk der skriver til dem.

Ja, jeg bliver oz harm over hvad de skriver som svar.. De er sgu pisse ligeglade med milijø'et, bare der kommer nogle flere penge i statskassen, fra os alm arb som tjener under de 300.000kr.
Jeg ved der er div indlæg på Facebook ang en demo på borgen... er det noget der kommer op her?
Danny NR:99
Toyota HJ61 - Emu - 33x12.5-15 på 10"
"Lille anlæg bagi"
Brugeravatar
618Henrik
Indlæg: 548
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 11:15
Geografisk sted: Tureby
Kontakt:

Re: Slut med 90% af medlemmernes biler?

Ulæst indlæg af 618Henrik »

X-toyota-X skrev:
Ja, jeg bliver oz harm over hvad de skriver som svar.. De er sgu pisse ligeglade med milijø'et, bare der kommer nogle flere penge i statskassen, fra os alm arb som tjener under de 300.000kr.
Jeg ved der er div indlæg på Facebook ang en demo på borgen... er det noget der kommer op her?

Bestyrelsen er sammen med DLRK enige om at en demostration midt i København med et par hundrede beskidte, larmene og rygene firhjuls-trækkere ikke vil gavne vores sag, snarer tværtimod.

Når det er sagt, hvis loven bliver til noget kan det jo godt være vi bliver nødt til at lave en demo, for så er der jo alt og vinde og intet at tabe.

Den demo vil i såfald nok ikke gå så stille af sig, der er jo noget med at man bare skal smadre nogle butikker og stikke ild i nogle ting så får man sin vilje, var det ikke sådan ungdomshuset gjorde?
Henrik

BJ42
HDJ80
stRange Rover

!!RETTEN TIL IKKE AT VÆRE PÅ FACEBOOK!!
Besvar